رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از بازگشایی محور هراز پس از چندین ساعت انسداد به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 10 March 2015

ذکریا صفرزاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به آخرین وضع راه‌های شهرستان دماوند اظهار داشت: جاده هراز که از دیشب به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، دقایقی پیش با کاهش بارندگی‌ها و عملیات نمک‌پاشی باز شد.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز در حال انجام است، افزود: خوشبختانه اکنون تمام جاده‌های شهرستان دماوند باز بوده و نیروهای راهداری در حال نمک‌پاشی در جاده‌های روستایی این شهرستان هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند تصریح کرد: نمک‌پاشی توسط نیروهای راهداری انجام شده و خوشخبتانه ترافیک سنگینی نیز در محورهای هراز و فیروزکوه وجود ندارد. با وجود اینکه ارتفاع برف نشسته بر روی زمین در دماوند به 30 سانتی‌متر می‌رسد، اما هیچ‌گونه مشکلی در تردد خودروها به سمت هراز و فیروزکوه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از محورهای هراز و فیروزکوه بازدید کرد، ادامه داد: فریبرز واحدی از نحوه امدادرسانی و خدمات‌رسانی نیروهای راهداری و پلیس‌راه دماوند به مسافران بازدید کرد که این موضوع در هوای سرد برفی سبب دل‌گرمی نیروهای تلاش‌گر این شهرستان شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان گفت: رانندگانی که قصد مسافرت به مناطق کوهستانی را دارند، حتماً از سالم بودن وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند.

 بارش سنگین برف در شرق استان تهران از شب گذشته در حالی آغاز شده که این موضوع تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی دماوند، فیروزکوه و رودهن را به همراه داشته است و حتی در برخی از ساعات صبح امروز شاهد انسداد جاده‌های شهرستان دماوند بوده‌ایم.

در این بین، با وجود اینکه هم‌چنان بارش برف در شهرستان دماوند ادامه دارد؛ اما با تلاش نیروهای پلیس‌راه، راهداری، هلال احمر و شهرداری‌ها تاکنون هیچ‌گونه اتفاقی در این شهرستان به وقوع نپیوسته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار