دیوارهای فرسوده و قدیمی برخی از خیابان های شمال تهران با استفاده از طرح تلفیقی از آجر و سنگ از سوی شهرداری منطقه 3 تهران زیباسازی شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 04 November 2015
مجید مهنام رئیس اداره ی زیباسازی این منطقه گفت :این طرح به منظور زیبایی منظر عمومی بدنه و دیواره های معابر این منطقه که براثر عوامل محیطی فرسوده شده بود و با استفاده از تکنیک " باتیس " و در مساحت 3245 متر مربع در خیابان های میرداماد ، شریعتی ، پاسداران و آفریقا اجرا شده است .

مهنام افزود: تکنیک باتیس استفاده از نوعی پوشش پلیمری برای نقاشی دیواری است و از مزایای استفاده از این روش دوام و انعطاف پذیری بالا، قابل شست وشو بودن با آب، نبود بو ومواد آلاینده زیست محیطی و صرف هزینه کمتر برای اجرای آن است.

وی اجرای طرح کاشی شکسته در دیوار معابر و پل ها ، نقاشی دیواری معابر و بزرگراههای شهری، نورپردازی دائمی میادین و معابرو نصب آبنما ،نصب پلاک ، بلندگوی اذان گو، را از دیگر اقدامات شاخص اداره زیباسازی منطقه 3 طی یکسال اخیر ذکر کرد.


وی ادامه داد: آرام سازی محیط شهری ،آذین بندی معابر ،نظارت بر تابلوهای منصوبه اصناف ، حذف موانع فیزیکی بصری و تبلیغات فرهنگی محیطی از مهمترین وظایف اداره زیباسازی در سطح منطقه است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار