معاون وزیر آموزش و پرورش:
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتصاب کردن و دست کشیدن از کار در قشر فرهنگیان جواب نمی‌دهد در حالی که باید حرف حساب زد و خواستار حق و حقوق منطقی شد.
کد خبر: ۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 10 March 2015

به گزارش فارس، حمیدرضا کفاش در جمع معلمان اردبیل گفت: ما جامعه فرهنگیان یک حرف حساب داریم و یک کار به طوری که کارمان در درجه‌ای از اهمیت است که نمی‌توانیم ارزش آن را با برخی از اقدامات پایین بیاوریم و در این وادی باید مقید به اصول و معیارهای درست آموزشی و پرورشی باشیم.

وی افزود: به هیچ‌وجه در این عرصه غش در معامله مورد قبول نیست و به هیچ‌وجه کلاس تعطیل کردن و تعلیم و تربیت را به حال خود رها کردن نمی‌تواند جوابگو باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: در مقابل با حضور در مجامع تاثیرگذار، توجیه نمایندگان به خدمت بزرگان رسیدن و یک کار جمعی و منطقی اقداماتی را انجام داده و حرف حساب را مطرح کرد.

کفاش با بیان اینکه باید در حرکت‌های اخیر منطقی عمل کرده و از برخی حرکت‌های احساسی پرهیز کرد، عنوان کرد: دست کشیدن از کار و اعتصاب کردن نه در شان معلم است و نه اینکه جواب می‌دهد بلکه باید حرف حساب زد و آن را با ادب و نزاکت به عنوان یک الگوی مناسب از سوی فرهنگیان مطرح کرده و منطقی از حقوق معلمان دفاع کرد.

این مسئول از معلمان خواست تا در بیان مطالب در فضای مجازی حتما خلق و خوی نیک و ادب را رعایت کنند و اجازه ندهند عده‌ای از این فضا سوء‌استفاده کنند چراکه باید به یاد داشته باشیم این حرکت‌ها باید به عنوان یک حرف مشترک مورد پیگیری قرار گرفته و یقین داشته باشیم که از ستاد گرفته تا صف همه درصدد بیان درد و مشکلات هستند و قطعا این اقدامات با پیگیری‌های مستمر به نتیجه خواهد رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در پایان از بزرگان و افراد تاثیرگذار در جامعه خواست تا عزت و کرامت معلم را حفظ کنند و بدانند که معلمان آزادیخواهی خود را از انقلاب دارند و به حرف منطقی و خواسته به حق آن‌ها باید پاسخ داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار