غلام محمد زارعی جمعه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رکود 10 ساله توسعه فن آوری اطلاعات کشور در دولت های گذشته افزود: بهبود خدمات تلفن همراه و اینترنت نقش اثرگذاری در رفاه حال مردم دارد.
کد خبر: ۱۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 07 November 2015
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا جمعه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آقای زارعی با بیان این که تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی در نقاط مختلف کشور در گرو داشتن فن آوری های ارتباطی قوی است تصریح کرد: تلاش دولت برای بهبود خدمات تلفن همراه و اینترنت به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته مقوله ای مهم وحیاتی است.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار داشتن در مسیر جاده شریانی جنوب به مرکز کشور، قابلیت های فراوان گردشگری و کوهستانی بودن بخش عمده ای از آن نیازمند توجه بیشتری برای بهبود پوشش تلفن همراه و اتصال به اینترنت است.
وی با یادآوری تصادف چند روز اخیر در جاده یاسوج به اصفهان که منجر به کشته پنج نفر شد وگله مندی مردم این مسیر از ضعف پوشش تلفن همراه تصریح کرد: آنتن دهی تلفن همراه در برخی جاده ها می تواند نجات بخش جان انسان وافراد مصدوم باشد.
وی با بیان اینکه برنامه اتصال 790روستای کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت نیازمند توجه بیشتر دولت است گفت : 51 روستای این استان در حال حاضر از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند هستند که این وضعیت محرومیت وبرون رفت از آن نگاه ویژه ای را در این بخش می طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار