با معرفی برگزیدگان
معاون اوقاف کرمانشاه از راه یافتن حدود 45 نفر از شرکت کنندگان مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه به مرحله کشوری این مسابقات که در کرمانشاه برگزار می شود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 07 November 2015
معاون اوقاف کرمانشاه از راه یافتن حدود 45 نفر از شرکت کنندگان مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه به مرحله کشوری این مسابقات که در کرمانشاه برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام حسین قبادی در مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه که امروز(16 آبان)در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات شهرستانی قرآن کریم به مسابقات استانی راه پیدا کردند، گفت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف حفظ پنج، 10، 20 جزء و کل، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

قبادی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، گفت: برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری که 28 آذر ماه  در کرمانشاه برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: قریب 300 نفر در استان کرمانشاه در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت کردند که حدود 45 نفر از این افراد در رشته های مختلف برگزیده شده اند.

قبادی افزود: این دوره از مسابقات به اذعان داوران و بازرسان برگزاری مسابقات از سطح فوق العاده ای برخوردار بود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های قرآنی استان کرمانشاه، این استان را در ردیف استان های تراز اول کشور در مباحث قرآنی دانست.

قبادی سپس با اشاره به میزبانی استان کرمانشاه در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، خواستار افزایش بیشتر سهمیه استان در این مسابقات شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم میزبان 600 نخبه قرآنی از سراسر کشور خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات بتواند در استان منشاء خیر باشد.

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه که با حضور مدیرکل مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین استان و فعالان حوزه قرآنی در کرمانشاه برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار