800 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهمئی اهداء شد.
کد خبر: ۱۲۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 08 November 2015
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از پرداخت 800 میلیون ریال کمک هزينه پرداخت کمک هزینه جهیزیه زوجهای تحت حمایتخرید جهيزيه به زوجهاي جوان تحت حمايت کمیته امداد این شهرستان خبرداد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، حیدر خداپرست گفت: در دين مبين اسلام، محبوب ترين بنا و بهترين اقدام، ازدواج و مساعدت مالي در اين زمينه است و کميته امداد همواره با حمايت‌ از زوج‌هاي مددجو در راستاي تحکيم بنياد خانواده در جامعه تلاش مي کند.
وی اظهار داشت: در همین راستا 800 میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد بهمئی پرداخت شد.
خداپرست افزود: این مبلغ در آبان ماه سال جاری به 40 نفر از زوج های جوان در آستانه ازدواج اهداء شد.
وی گفت: این هدایا به صورت نقدی به در اختیار زوجین نیازمند قرار می گیرد تا افراد بتوانند با سلیقه خود وسایل
اولیه زندگی مشترک را تأمین کنند.
خداپرست تصریح کرد: کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان، گروه‌های فقیر و ناتوان را تحت پوشش قرار می‌دهد که عمدتا سالمندان، زنان سرپرست خانوار و افراد از کارافتاده هستند.
اهداءجهیزیه به50نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه
همچنین مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اهداء جهیزیه به 50نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
 امراله فروزنده گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانواده های مددجویان به جهت رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان در حال انجام است.
فروزنده افزود: در همین راستا به 50نفر از نوعروسانی که مراحل ثبت نام آنها انجام گرفته بود، کمک هزینه تأمین جهیزیه اهداء گردید.
 وی خاطر نشان کرد: به منظور تحکیم در بنیان خانواده و سلامت زوجین، شرکت در کلاس های مشاوره و آموزش، انجام آزمایشات ژنتیک و مواد مخدر امری ضروری است و این مهم با جدیت انجام خواهد پذیرفت.
فروزنده بیان داشت: اهداء جهیزیه فقط به نوعروسانی که شرایط دریافت جهیزیه را پس از انجام مراحل فوق داشته باشند  تعلق خواهد گرفت.
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در خصوص اهداء هدیه به دامادهای تحت حمایت گفت: به فرزندان پسر مددجویان تحت حمایت که دارای شرایط دریافت جهیزیه برابر قانون باشد در صورت داشتن اعتبار لازم مبلغ  5میلیون ریال بعنوان هدیه به دامادکمک بلاعوض خواهد شد.
وی گفت : مبلغ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ازدواج اول 20میلیون ریال و به عروسهای که ازدواج مجدد انجام می دهند، 15میلیون ریال می باشد.
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:کل مبلغ جهیزیه اهدائی به 50 نوعروس یک میلیارد ریال بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار