کد خبر: ۱۲۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 09 November 2015

به گزارش تابناک یزد، به نقل از سایت خبری پلیس،مامور وظيفه شناس پليس شهرستان "مهريز" استان يزد پس از نجات جان زن 50 ساله و دو دختربچه چهار ساله از ميان شعله هاي آتش، روانه بيمارستان شد.

 
سرهنگ "منوچهر نصيري" فرمانده انتظامي شهرستان مهريز درباره اين خبر گفت: در ساعت 14 عصر روز گذشته مامور گشت يگان امداد اين شهرستان هنگام گشت زني در سطح شهر و در محله "سلمان" متوجه خروج دود و آتش از يک منزل مسکوني شد.
 
وي افزود: مامور گشت يگان امداد با حضور در محل حادثه، مشاهده مي کند يک مادر جوان با بيان اينکه دو بچه­ کوچکش به همراه مادربزرگشان در شعله هاي آتش گرفتار هستند تقاضاي کمک دارد.
 
نصيري گفت: مامور وظيفه شناس يگان امداد اين شهرستان در کمال ايثار و فداکاري با شکستن شيشه درب ورودي وارد منزل آتش گرفته شد و دو دختر بچه چهار ساله که خود را در زير يک پتو مخفي کرده بودند به همراه مادربزرگشان به بيرون منتقل کرده و جان آنها را نجات مي دهد.
 
سرهنگ نصيري ادامه داد: با حضور آتش نشاني و اورژانس در محل حادثه، گروهبانيکم "جليل باخداي" که بر اثر استنشاق دود و گاز حاصل از آتش سوزي، بيهوش شده بود به بيمارستان انتقال داده شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان مهريز در خصوص علت اين حادثه گفت: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که دو دختر بچه در حالي که مادرشان بيرون از منزل بوده در حال بازي با کبريت، خانه را به آتش کشيده و از ترس ،خود را در زير پتو مخفي مي کنند که با فداکاري مامور وظيفه شناس پليس مهريز، از مرگ حتمي نجات پيدا مي کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار