فرماندار گرمی گفت : بر اساس آنچه روستائیان اظهار می کنند، نبود آنتن، قطع مکالمه در زمان تماس، برقراری ارتباط ناموفق بین دارندگان سیم کارت های همراه در 55 روستا به صورت شبانه روزی برای مشترکین دردسر ساز شده است.
کد خبر: ۱۲۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 12 November 2015
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا میرعلی رحیمی زاد در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان از نبود پوشش شبکه تلفن همراه و استفاده از رومینگ خارجی شبکه هایی همچون آذرسل، باکسل کشور جمهوری آذربایجان در محل سکونت مرزنشینان بخش موران خبر داد.
افزود: وی همچنین به آب آشامیدنی در 64 روستای بخش موران، راه ارتباطی بخش های موران و انگوت به مرکز شهرستان را از دیگر مشکلات اساسی و اولویت دار گرمی عنوان و ابراز امیدواری کرد این مشکلات از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی ذی ربط جدی گرفته شود
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: تلاش می شود دسترسی روستاها به اینترنت طی سال جاری فراهم شود که 163 روستای شهرستان گرمی نیز زیر پوشش قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 19 روستای این شهرستان از خدمات اینترنتی نیز بهره می برند، افزود: همچنین 173 روستا از 322 روستای این شهرستان زیر پوشش آنتن های تلفن همراه قرار خواهد گرفت.
آذرنژاد بیان کرد: در مرحله اول این طرح 18 روستا از 64 روستای بخش موران با چهار هزار و 400 نفر جمعیت با لوله گذاری 18 کیلومتری خط انتقال، از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند خواهند شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار