امام جمعه بردسکن:
امام جمعه بردسکن گفت: خودکفایی مستلزم توجه به روستاها است و ما تا روستاها را آباد نکنیم نمی‌توانیم ادعای خودکفایی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۲۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 13 November 2015
حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: خانواده‌ها باید در سبد خرید کالای خود، کتاب را هم قرار دهند و نباید گرانی کتاب، ما را از نخریدن آن دور کند.

امام جمعه بردسکن افزود: یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی نبود توجه به کتاب و ترویج این فرهنگ است که باید متولیان فرهنگی کشور در این راستا اقدام کنند.

وی کتاب را تغذیه روح برشمرد و گفت: همانگونه که در ارتباط با جسم خود غفلت نمی‌کنیم باید از تامین غذای روح که با خواندن کتاب میسر می‌شود غفلت نداشته باشیم و خانواده‌ها بیش از این توجه کنند.

امینی با انتقاد از برخی هزینه‌های دولت که لزومی ندارد افزود: خودکفایی مستلزم توجه به روستاها است و ما تا روستا را آباد نکنیم نمی‌توانیم ادعای خودکفایی را داشته باشیم.

وی انتقاد رهبری از روند برنامه اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و افزود: اقتصاد مقاومتی باید با کار جهادی صورت گیرد و این حرکت در کشور ضعیف است.

وی فرمایش مقام معظم رهبری را در جمع اساتید دانشگاه‌ها مورد اشاره قرار داد و گفت: علم با جهت‌گیری اسلامی ممکن است و علمی که بدون جهت باشد، فاقد معنویت است.

امام جمعه بردسکن، راه‌اندازی مختلط اردوهای دانشجویی را خطر دانست و افزود: راه‌اندازی این اردوها به چه هزینه و قیمتی است و چه ضرورتی دارد.

امام جمعه بردسکن در ادامه خطبه‌ها به نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: رهبری و خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، جانبازان و آزادگان، کشور ما را واکسینه کرده است اما باید نگران این حرکت خزنده نفوذی‌ها باشیم و نکند که خدای ناکرده در بدنه اجرایی کشور قرار بگیرند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار