تاریخ هیچگاه به خود ندیده که دو هواپیما بصورت هدفمند یک مسابقه فوتبال را مورد هجوم قرار دهند و در جنگی نابرابر، ناسالم ترین رقابت تاریخ را رقم زنند.
کد خبر: ۱۲۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 14 November 2015
در جریان دیدار تیم های فرانسه و آلمان دو انفجار در نزدیکی ورزشگاه به وقوع پیوست و ماموران امنیتی به سرعت رییس جمهور فرانسه را از ورزشگاه خارج کردند.  جمعه شب تیم های فرانسه و آلمان در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف هم رفتند که این بازی حوادث عجیبی را به خود دید. در جریان این بازی، صدای دو انفجار در نزدیک ورزشگاه شنیده شد، این دو انفجار در شمال شهر پاریس رقم خورده است.
 
با وقوع این دو انفجار، مسئولین امنیتی، به سرعت فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه را که برای تماشای این بازی به استادیوم آمده بود، از ورزشگاه خارج کردند.
 
آری این خبری بود که دیشب به سرعت در تمام خبرگزاری ها و شبکه های رادیو و تلویزیونی منتشر شد. ناخودآگاه یاد فاجعه تاریخی استادیوم چوار در سال 65 افتادم؛ جایی که تیم های منتخب چوار و منتخب جوانان استان ایلام در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. بازی تا دقیقه 55پرهیجان و با هیاهوی زیادی پیگیری می شد.

ناگهان در دقیقه 55 دو بمب افکن رژیم بعثی عراق خود را بر فراز استادیوم چوار رساندند و مسابقه فوتبال را با انواع و اقسام بمب ها بمباران نموده و اولین  مستطیل سرخ ورزش فوتبال را طراحی کردند.در آن مسابقه که درست مانند بازی فرانسه و آلمان دوستانه بود، تلخ ترین صحنه ها در داخل زمین فوتبال مشاهده شد و داوران، تماشاگران،بازیکنان و مربیان زیادی به شهادت رسیده و تعداد کثیری مجروح شدند.

تاریخ هیچگاه به خود ندیده که دو هواپیما بصورت هدفمند یک مسابقه فوتبال را مورد هجوم قرار دهند و در جنگی نابرابر، ناسالم ترین رقابت تاریخ را رقم زنند.

بازیکنان، داوران و مربیان تیم های فرانسه و آلمان به راحتی از مهلکه گریختند.اما، شهدای مظلوم واقعه چوار نمی توانستند در جنگی نابرابر از تیررس هواپیماهایی که بر زمین فوتبال مسلط شده بودند، فرار کنند!!! 

ای کاش انفجار در ورودی ورزشگاه پاریس، فدراسیون فوتبال ایران و فیفا را متوجه عمق فاجعه خونین چوار نماید...ای کاش...
حجت اله هاشم بیگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار