معاون فنی و عمرانی و دبیر کمیسیون طرح تفصیلی سازمان منطقه آزاد قشم از تصویب طرح تفصیلی شهر درگهان – هلر در اولین جلسه طرح تفصیلی در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 14 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، معاون فنی و عمرانی و دبیر کمیسیون طرح تفصیلی این سازمان از تصویب طرح تفصیلی شهر درگهان – هلر دراولین جلسه طرح تفصیلی در این هفته به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و بر اساس قانون " تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران" و آیین نامه  " نحوه بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران محلی، ناحیه ای منطقه ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور " خبر داد.
 
 دکتر احمد رئیسی گفت: طرح تفصیلی بر اساس طرح جامع مصوب شهر درگهان – هلر تهیه می شود که سندی قانونی و ماندگار برای شهر درگهان – هلر خواهد بود و کلیه اقدامات آتی در حوزه شهرسازی و معماری بر اساس این سند باید باشد.
 
 رئیسی خاطر نشان کرد: مجموعه زحمات و تلاش ها در حوزه شهرسازی و معماری باعث شد تا کار خوبی در این بخش ارائه شده و سند هدایت و کنترل ساخت و ساز این شهر مهم با سرعت و دقت تهیه گردد که در ادامه نیز طی یک ماه آینده طرح شهر قشم در کمیسیون تصویب خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: این طرح در چندین نوبت توسط نمایندگان اعضای کمیسیون و با حضور عامل چهارم و کارشناسان شهر سازی ( با نزدیک به 1100 نفر – ساعت کارشناسی ) مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن تأیید کمیته فنی جهت تصویب نهایی به کمیسیون طرح تفصیلی – ماده 5 ) ارائه گردید.
 
وی افزود محدوده طرح تفصیلی 1305 هکتار، جمعیت موجود 16613 نفر، تراکم جمعیتی ناخالص 12.7 نفر در هکتار، پیش بینی جمعیت در سال افق طرح جامع ( 1405) : 30339 نفر و تراکم جمعیتی با توجه به ظرفیت جمعیت پذیری کل شهر 36.7 نفر در هکتار می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار