رئیس هیئت امنای موکب حضرت معصومه (س):
رئیس هیئت امنای موکب حضرت معصومه (س) با بیان اینکه روز 8 ماه صفر این موکب در کربلا مستقر می‌شود، گفت: سال گذشته با اقبال مردم در ایام اربعین پذیرایی از حدود 107 هزار نفر و اسکان 2 هزار نفر را در کربلا انجام شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 14 November 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام علی نظری منفرد در دیدار هیئت امنای موکب حضرت معصومه (س) با آیت الله مکارم شیرازی اظهارداشت: هیئت امنای موکب فاطمه معصومه که سال گذشته در کربلا در ایام اربعین حضور داشتند پارسال سال شروع بود که اقدام به خدمات رسانی کردند و امسال با تلاش بیشتری خدمات خود را گسترش داده‌اند.

رئیس هیئت امنای موکب حضرت معصومه (س) با اشاره به بهره‌گیری هیئت امنای موکب از نظرات علما و مراجع در جهت بهبود خدمات به زائران اربعین حسینی عنوان کرد: این موکب سال گذشته با اقبال مردم در ایام اربعین پذیرایی از حدود 107 هزار نفر و اسکان 2 هزار نفر را در کربلا انجام دادند و این خدمات رسانی تا 23 ماه صفر ادامه داشت.

وی با بیان اینکه مواکب عراقی‌ها و کربلایی‌ها تا روز 21 صفر خدمات رسانی به زائران را انجام می‌دادند، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که امسال نیز این زمان را بیشتر تمدید کنیم تا خدماتی را با وجود سیل عظیم زائران داشته باشیم.

حجت الاسلام نظری منفرد تصریح کرد: با توجه به اینکه موکب مزینت به نام کریمه اهل بیت (ع) است امیدواریم این خدمات در خور این نام باشد.

رئیس هیئت امنای موکب حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در کنار خدمات زائران، مسائل فرهنگی را نیز در دستور کار دارد، عنوان کرد: در همین راستا از وعاظ و خطبا برای این ایام دعوت می‌شود و هیئت عزاداری از موکب به حرم سیدالشهدا اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز 8 ماه صفر موکب حضرت معصومه (س) در کربلا مستقر می‌شود، خاطرنشان کرد: برای خدمت به زائران 130 نفر به طور ثابت و 70 نفر به عنوان انجام امور فرهنگی و حراست فعالیت خواهند داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار