کد خبر: ۱۲۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 15 November 2015

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری 3 سارق و 2 مالخر لوازم داخل خودرو و کشف 69 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، ایوب احمدی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از کلانتری 11 مرکزی به پلیس آگاهی این پلیس مبنی بر دستگیری یک نفر به اتهام سرقت خودرو پراید، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه و در مواجه با شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به ارتکاب 65 فقره سرقت داخل خودرو در حوزه شهرستان فردیس و 4 فقره سرقت خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس درباره شیوه و شگرد سرقت‌ها، گفت: در ساعات بعداز ظهر و نیز ساعات اولیه صبح با توجه به خلوت بودن معابر با یکدستگاه خودرو سرقتی اقدام به سرقت خودروها و لوازم داخل خودروهای پارک شده در کوچه‌های خلوت می‌کردم.

احمدی ادامه داد: مأموران موفق شدند با راهنمایی متهم محل‌های سرقت و تعدادی از مالباختگان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه دو سارق دیگر را که از افراد شرور و سابقه دار در امر سرقت داخل خودرو بودند، دستگیر کنند؛ از متهمان دو دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف و اذعان داشتند که اموال مسروقه را به دو نفر مالخر فروخته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با تلاش پلیس، هر دو مالخر دستگیر و از آنها 80 فقره اموال سرقتی از قبیل ضبط، باند خودرو و غیره کشف شد؛ ارزش اموال مسروقه 900 میلیون ریال برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار