مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان یزد گفت: هم اکنون تعداد 250 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد نیازمند جهیزیه هستند.
کد خبر: ۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ 12 March 2015

به گزارش تابناک یزد، "محمد اکبری" با بیان این مطلب در مراسمی که به همین منظور با عنوان گل ریزان طرح کوثر در محل زورخانه حضرت علی بن ابیطالب(ع) یزد برگزار شد، افزود: ورزش زورخانه ای از ارزش و جایگاه بالایی در جامعه برخوردار است و می تواند در گسترش و ترویج کارهای خیّر موثر واقع شود.
وی در این مراسم معنوی که با حضور جمعی از خیرین شهرستانهای یزد، مهریز، اشکذر و بهاباد برگزار شد ضمن اشاره به سنت گل ریزان در زورخانه اظهار داشت: بستر جشن گلریزان از زورخانه ها شکل گرفت و امید است این بستر مجددا احیاء شود.
اکبری با بیان فلسفه اجرای این برنامه تصریح کرد: در حال حاضر کمیته امداد افتخار دارد به همت مردم خیّر و نیکوکار 45 طرح مشارکتی را اجرا کند، از جمله طرح های موفق و زیبای این نهاد طرح تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت و زمینه سازی ازدواج آنان است که با عنوان طرح کوثر در حال انجام است.
مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان یزد خاطر نشان کرد: تعداد 450 نفر از تازه دامادهای تحت حمایت نیز در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج هستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، گفتنی است هدایایی به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی، کالا و تعهدات از سوی خیرین به این مراسم پرشور و معنوی اهداء شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار