فرمانده سابق نیروی انتظامی قوچان گفت: در هفت ماه گذشته جرائم در این شهرستان کاهش 10 درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۳۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 18 November 2015
علی حیرانی در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی قوچان اظهار کرد: این شهرستان با 200 هزار نفر جمعیت و وسعت 450 کیلومتری دارای 7 پاسگاه، 2 کلانتری و یک فرماندهی انتظامی بوده که وظیفه تأمین امنیت و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب را برعهده دارد.

وی با یادآوری این موضوع که علی‌رغم تبلیغات مسموم درباره قوچان این شهرستان یک شهر آرام است، تصریح کرد: اگر تعامل میان شورای تأمین و اداری ضعیف باشد، شاهد بروز این خواهیم بود که تعدادی جوان حریم امنیت را خدشه‌دار کنند، اما وحدت و سازوکار ایجادی میان همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، امنیتی و قضایی در قوچان موجب شد مردم در حال حاضر احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

فرمانده سابق انتظامی قوچان با اشاره به این مطلب که میزان کشفیات مواد مخدر در قوچان از آذر 91 تاکنون نسبت به مشابه سه سال قبل از آن 120 درصد افزایش یافته است، گفت: اولویت در قوچان برخورد با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر بوده که با اعزام 15 تیم همزمان و هماهنگی‌های لازم احساس ناامنی برای خرده‌فروشان ایجاد شد.

وی یادآور شد: بیشترین توان نیروی انتظامی در این شهرستان با برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌ها در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، مساجد و تکایا بر اقدامات پیشگیرانه بوده است.

حیرانی با بیان اینکه در صحنه‌ها و موضوعات مختلف معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی در این شهرستان جلودار بودند، تأکید کرد: طی هفت ماه گذشته جرائم در این شهرستان کاهش 10 درصدی داشته که میانگین کشوری نیز همین میزان است، اما باید تا 15 درصد کاهش پیدا کند و تا وضعیت ایده‌آل فاصله داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار