مدیر منطقه 2 شهردای اردبیل خبر داد:
مدیر منطقه 2 شهرداری اردبیل از بهسازی و تکمیل مبلمان شهرک نادری و پیشرفت 95% آن خبر داد. جواد عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: عملیات تکمیل، زیرسازی و جدول گذاری این شهرک انجام شده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 18 November 2015

مدیر منطقه 2 شهرداری اردبیل از بهسازی و تکمیل مبلمان شهرک نادری و پیشرفت 95% آن خبر داد.

بهسازی و تكمیل مبلمان شهری شهرك نادری

به گزارش تابناک اردبیل،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، جواد عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: عملیات تکمیل، زیرسازی و جدول گذاری این شهرک انجام شده است.

وی به جدول گذاری شهرک نادری به طول 2 هزار 200 متر، آسفالت و زیر سازی به طول 20 هزار متر مربع و زیرسازی به طول 9 هزار متر مربع اشاره کرد و اظهار داشت: احیای ورودی شهرک، بهسازی و تکمیل مبلمان شهری و آسفالت کلیه خیابان های اصلی و کوچه ها از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 2 در این محدوده بوده است تا کلیه مشکلات تردد و رفت و آمد ساکنان رفع و رجوع شود.

بهسازی و تكمیل مبلمان شهری شهرك نادری

عبداللهی گفت: شهرداری اردبیل در راستای برنامه های توسعه فرهنگی که یکی از اهداف اصلی شهردار می باشد به صورت جدی و با برنامه وارد عمل شده است و برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد.

وی با تاکید بر تسریع و تکمیل پارک نادری به مساحت 650 متر مربع، گفت: هم اکنون این پارک 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاش هستم تا پایان سال جاری پارکی زیبا و در شان اهالی این شهرک ایجاد کنیم.

مدیر منطقه 2 در خصوص امکانات و تجهیزات مدرنی که در این پارک ها مستقر خواهد شد، گفت: امکاناتی از قبیل ایجاد مسیر تندرستی، ست های ورزشی و بازی، چمن کاری و کاشت درختان متنوع برای این پارک ها در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار