کد خبر: ۱۳۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 19 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: محمدرضا پارسی، مدیرکل بهزیستی گیلان امروز(28 آبان) در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر معلولان در در دفتر کارش با بیان اینکه بهزیستی متولی رفاه اجتماعی مددجویان و معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی است اظهار کرد: حمایت از این افراد و توانمندسازی آنها و برابری فرصت‌ها برای مددجویان از رسالت بهزیستی است.

 

وی با بیان اینکه وجود برخی مشکلات ما را دچار امور روزمره مددجویان کرده است افزود: کمبود اعتبارات و مشکلات عدیده دولت در جهات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موجب شده تا وظایف دیگر ما در حوزه هنری و فرهنگی مورد غفلت قرار گیرد.

 

پارسی با اشاره به جشنواره تئاتر معلولان مارلیک آن را نماد توانمندسازی و برگرداندن معلولان به صحنه‌های اجتماعی دانست و گفت: باید به مباحث فرهنگی و هنری معلولان به گونه‌ایی توجه کنیم که هم کرامت را به جامعه هدف بازگردانده و هم توانائی‌هایشان به نمایش در آید.

 

وی با تاکید بر اهمیت مقوله فرهنگ و هنر برای معلولان اذعان کرد: باید شرایط را به سمتی هدایت کنیم تا جاذبه‌ای برای جامعه فرهنگی و هنری استان ایجاد شود تا توان خود را به سمت جامعه هدف معطوف کنند.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان اذعان کرد: معلولان باید به جامعه  بازگردند و این نیازمند گسترش فعالیت‌های بهزیستی است و باید از فرصتهای مانند جشنواره مارلیک بهره کافی راببریم.

 

وی از اجرای سومین جشنواره تئاتر معلولان از هفتم آذر خبر داد و افزود: در این جشنواره سه روزه 9 گروه نمایشی بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

پارسی ادامه داد: بعد از پایان جشنواره، گروهای تئاتر منتخب هرکدام یک هفته به اجرای عمومی می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: جشنواره تئاتر معلولان امسال برای نخستین بار در 20 منطقه محروم و روستاهای دورافتاده جدای از مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار