فرماندار مشهد گفت: پیگیر پرداخت خسارت کشاورزانی که محصول آن‌ها به دلایل مختلف از بین رفته است، هستیم و طبق تبصره ماده ۱۲ تلاش شده که سهم مشهد در این رابطه افزایش یابد.
کد خبر: ۱۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 12 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی‌محمد گلستانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: برنامه‌های فرمانداری مشهد در حوزه کشاورزی زیاد بوده و مهم‌ترین برنامه در این رابطه بیمه کردن کشاورزان است و باید نسبت به توسعه این بخش گام‌های بلند و اساسی‌ برداشته شود.

وی افزود: پیگیری برای پرداخت خسارت کشاورزانی که محصول آن‌ها به دلایل مختلف از بین رفته است را داریم و طبق تبصره ماده 12 تلاش شده که سهم و مبلغ شهرستان مشهد در این باره افزایش یابد.

فرماندار مشهد بیان کرد: در حوزه کشاورزی 2 ایده را به طور جد دنبال می‌کنیم که شامل یکی کردن فرایند تولید و خرید که کشاورز محصول خود را با قیمت پائین نفروشد و دیگری اینکه انبار و سردخانه برای محصولات کشاورزان ایجاد شود و در این رابطه نیز حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران خواهیم داشت.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: تلاش برای نهادینه کردن تأمین‌های شرایط و موارد مورد نیاز حوزه کشاورزی بوده که در کارگروه این بخش مقدمات آن فراهم شده است و امیدواریم که بتوانیم گامی برداریم که سبب جبران خسارت‌های وارده بر کشاورزان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار