شهردار اصفهان:
تابناک: شهردار اصفهان گفت: سرعت پروژه‌هاي شهري اصفهان بالا بوده و ما به تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام اكتفا نمي‌كنيم و در راستاي ايجاد پروژه‌هاي جديد نيز گام بر مي‌داريم.
کد خبر: ۱۳۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 22 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، دكتر مهدي جمالي‌ن‍ژاد در حاشيه افتتاح پروژه‌هاي شهرداری منطقه 8 در قالب طرح «هر هفته، چند افتتاح» در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي اظهار کرد: خوشبختانه سرعت پروژه‌هاي عمراني شهرداري اصفهان بالا بوده و با وجود شرايط اقتصادي فعلي و شيوه نامطلوب سرمايه‌گذاري در شهرها و روستاها، شرایط در اصفهان با مشاركت مردم و ساير سازمان‌ها مطلوب بوده و در حوزه‌هاي مختلف افتتاح پروژه‌ها را در دست كار داريم.

وي ادامه داد: با وجود اينكه بسياري از كلان‌شهرهاي كشور در حال تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام خود هستند اما در اصفهان همزمان با اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام، طرح‌هاي جديد نيز كليد مي‌خورد و در اولين فرصت نيز افتتاح می‌شود، البته در كنار اين فعاليت‌ها هم پروژه‌هاي محله‌محور ساخته مي‌شود كه بتواند به شهروندان كمك كند.

شهردار اصفهان تأكيد کرد: زمان‌بندی بسياري از پروژه‌های شهر بلند بود كه با توجه به شرايط، آن را كوتاه كرديم و خوشبختانه با شرايطي كه ايجاد شده سعي می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممكن طرح‌ها را به اتمام برسانيم.

وي انجام پروژه‌های مختلف در مناطق محروم را يكي از رسالت‌های مهم شهرداري عنوان كرد و بيان داشت: محله‌هایی كه امروز دو فرهنگسرا و ذكرخانه شهيدان رضايي در آن افتتاح شد، به عنوان مناطق محروم به حساب می‌آید و به نوعي نياز به اين مکان‌های فرهنگي و تفريحي داشتند.

جمالی‌نژاد با اشاره به اهميت فعاليت در زمينه بانوان افزود: يكي از سیاست‌های شهرداري ايجاد بانوكده‌ها و فرهنگسراهاي مختلف براي بانوان است كه از همين رو متناسب با اين هدف، فرهنگسرای فروغي امروز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه در آينده‌ای نزديك نيز بانوكده‌اي در خيابان سروش افتتاح می‌شود، عنوان کرد: خوشبختانه از اهداف مهم شهرداری فعاليت ويژه در زمينه بانوان بوده و از همين رو در برنامه سال آينده اهتمام ویژه‌ای نسبت به بانوان صورت گرفته است.

شهردار اصفهان درباره افتتاح زورخانه شهيدان رضايي خاطرنشان كرد: اين پروژه نيز در يكي از محلات محروم اصفهان افتتاح شد و اميدواریم با فعاليت در مناطق محروم بتوانيم ارتقا شاخص كيفيت زندگي را در اين محلات شاهد باشيم و به نوعي فرهنگ شهروندي و مؤلفه‌های شهر ايراني اسلامي را در آن پایه‌گذاری كنيم.

وي به ضرورت فعاليت در تمام ابعاد زندگي مردم اشاره و اضافه کرد: سبد پروژه‌های عمراني استان متفاوت بوده و سعي شده پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگي، اجتماعي، تفريحي و خدماتي به بهره‌برداری برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :