استاندار اردبیل:
مجید خدابخش روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه مدارس نیمه تمام نباید به خاطر نقایص کوچک بلاتکلیف بمانند، افزود: پس از تکمیل واحدهای آموزشی، دولت نسبت به خرید تضمینی خدمات بخش خصوصی اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶ 23 November 2015
استاندار اردبیل با بیان اینکه مدارس نیمه تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار می شوند ، بر تعیین تکلیف سریع طرح های آموزشی تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارس نیمه تمام نباید به خاطر نقایص کوچک بلاتکلیف بمانند.

وی بیان کرد: پس از تکمیل واحدهای آموزشی، دولت نسبت به خرید تضمینی خدمات بخش خصوصی اقدام خواهد کرد.

او افزود: اعتبار ساخت فضای آموزشی طرح های مسکن مهر از محل همان طرح ها تامین می شود و مسوولان باید نسبت به ساخت مدارس مربوطه پیگیری کنند.

استاندار اردبیل همچنین بر عدم قطع انشعاب حامل های انرژی مدارس بدهکار، از سوی ادارات و شرکت های مربوطه و واریز بدهی های مذکور توسط آموزش و پرورش در اولین فرصت تاکید کرد.

صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با ارایه لوح تقدیر وزارت آموزش و پرورش به استاندار اردبیل گفت: این استان در اجرای طرح مهر، شامل آماده سازی مدارس، توزیع کتاب و تامین نیروی آموزشی در آغاز سال تحصیلی جاری، جزو 10 استان برتر کشور انتخاب شده است.

وی همچنین کمبود فضای آموزشی شهرستان های اردبیل، مشکین شهر، خلخال و پارس آباد و نیاز آموزش و پرورش استان به اعتبار لازم برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس را خاطرنشان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار