مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه استان اردبیل گفت: نگاه مادی به مطبوعات و انتشار آن به صورت آگهی نامه جفا به جامعه فرهنگی و قلم به دستان استان است.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 23 November 2015
سرهنگ رحیم روحی روز دوشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اردبیل افزود: متاسفانه اهالی رسانه و مطبوعات استان به معنی واقعی کلمه آن طور که باید به صورت حرفه ای به موضوع روزنامه نگاری نمی پردازند.
وی تاکید کرد: قلم فرسایی اهل قلم، استفاده از تجربیات بزرگان، افراد متخصص و پیشکسوت و آموزش از جمله حلقه های گمشده مطبوعات استان است.
وی با اشاره به جایگاه رسانه و مطبوعات اظهار کرد: شان و جایگاه رسانه و مطبوعات بسیار بالاست به طوری که به عنوان زبان گویای مردم و ناظر عملکرد مسوولان اتفاقات جامعه را رصد می کند و نگاه مادی به آن و تبدیل آن به آگهی نامه جفا در حق دلسوزان، پیشکسوتان ، و افراد فرهیخته و اندیشمند است.
وی با اشاره به این که مطبوعات استان باید در دست افراد کار بلد، حرفه ای و متخصص باشد، بیان کرد: افراد دلسوز و متخصص باید احساس مسوولیت کنند و مطبوعات استان را در دست بگیرند.
وی اضافه کرد: مطبوعات استان باید مسائل روز و مشکلات جامعه را به صورت علمی و تخصصی تحلیل کنند تا مسوولان اجرایی با تصمیم صحیح و درست نواقص را حل کنند.
وی احترام به پیشکسوتان مطبوعات و رسانه و استفاده از تجربه آنها را وظیفه همه اهالی رسانه و مطبوعات استان عنوان کرد و گفت: اگر از تجربه بزرگان و پیشکسوتان اهالی رسانه و مطبوعات استفاده شود سطح کیفی مطبوعات بالا می رود و نشریه ضیعف و بی مغز نخواهیم داشت.
روحی همگرایی و وحدت را مهمترین نیاز اهالی مطبوعات استان دانست و افزود: منظور از همگرایی و وحدت نوشتن مطالب مشترک همه نشریات و خبرگزاری ها نیست بلکه منظور این است که به صورت تخصصی و علمی و با انصاف مسائل، مشکلات و کمبودها مورد تحلیل قرار گیرد.
وی داشتن روحیه ایثار، روحیه بسیجی و اخلاق را برای حل مشکل امروز جامعه رسانه و مطبوعات استان ضروری دانست و اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان برای هیچکدام از مطبوعات استان با هر تفکر و سلایق تفاوتی قائل نیست بلکه همه را در یک چشم می بیند و همه اهالی رسانه باید با حفظ وحدت در خدمت نظام باشند.
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه استان بیان کرد: بسیج متعلق به یک گروه و دسته خاصی نیست بلکه بسیجی عنصر خالص و دلسوزی است که در هر امر خیر و خوبی بدون تمنا و چشمداشت پیشقدم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
چقدر از این نشریات را خریداری کردین؟
اصلا می خرین؟
ما باید از تولیدات مان حمایت کنیم تا بهتر بشن ولی توی این کارمندایدولت حتی سیاسیون چند درصد حاضرن به نشریات پول بدن؟
فرهنگ که یک طرفه نمیشه!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار