کد خبر: ۱۳۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 24 November 2015

فرماندار کرج گفت: 653 شعبه اخذ رأی در کرج پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان،‌ محمدتقی ایرانی در جلسه مشترک ستادهای انتخابات فرمانداری‌های کرج و فردیس اظهار کرد: کمبود اعتبارات نباید مانعی در برگزاری بدون عیب و نقص انتخابات باشد.

وی با تاکید بر مسئولیت ستادهای اجرایی انتخابات در برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم تصریح کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، رای مردم حق‌الناس است و بدون شک این فرمایش ایشان وظیفه مجریان و ناظران را در اجرای صحیح قانون و حفظ آرای مردم خطیرتر و حساس‌تر می‌کند.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید نیز با تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری، خود را موظف به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم می‌داند، چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات بدون تردید موجب سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، لذا مجریان انتخابات نباید برای برگزاری انتخابات در انتظار اعتبارات بمانند.

ایرانی تأکید کرد: در این راستا مجریان انتخابات باید از حداکثر توان دستگاه‌های دولتی در تامین امکانات بهره برده و مراقب باشند محدودیت‌های مالی موجب نقصان در کیفیت برگزاری انتخابات نشود.

فرماندار کرج در ادامه تعداد شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده در شهرستان کرج را 653 شعبه اعلام کرد و افزود: شناسنامه‌ای از وضعیت عمرانی، تاسیساتی و امکانات ساختمان‌هایی که تمامی این شعب در آنها مستقر خواهد شد، تهیه شده است تا مشکلات احتمالی قبل از برگزاری انتخابات برطرف شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی در کلانشهر کرج، آموزش مسئولان برگزار کننده انتخابات را مهم خواند و افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای این افراد باید به گونه‌ای باشد که در بازه زمانی مشخصی تمام آنها آموزش ببینند.

فرماندار فردیس نیز در این جلسه بر ضرورت هماهنگی و تعامل فرمانداری‌های کرج و فردیس تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، نخستین انتخاباتی است که فرمانداری فردیس به صورت مستقل در قالب این شهرستان جدیدالتاسیس برگزار می‌کند، استفاده از تجربیات فرمانداری کرج، شناسایی نقاط قوت و ضعف و آسیب‌شناسی انتخابات گذشته تنها از طریق تعامل و هماهنگی با فرمانداری کرج حاصل خواهد شد.

علی قنبرزمانی تعداد شعب اخذ رای پیش‌بینی شده در فردیس را 130 شعبه اعلام کرد و افزود: اطلاعاتی که فرمانداری ویژه شهرستان کرج در خصوص آسیب‌شناسی این شعب در انتخابات قبل در اختیار فرمانداری فردیس می‌گذارد، ما را در رفع مشکلات شعب اخذ رأی و پیش‌بینی مسائل احتمالی آنها یاری می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار