فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام از اختصاص بیش از 4 میلیارد ریالی تسهیلات به طرح های اقتصادی مقاومتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ 24 November 2015
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام از اختصاص بیش از 4 میلیارد ریالی تسهیلات به طرح های اقتصادی مقاومتی این شهرستان خبر داد.
اختصاص بیش از 4 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان چرام
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چرام، علی اصغر نورایی نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بهترین راه حلّ مشکلات اقتصادی کشور است که با اراده‌ی، سرمایه‌ و حضور مردم تحقّق پیدا می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام، افزود: این نوع اقتصاد در رویارویی و تقابل با اقتصاد عاریتی و مصرف کننده است و سعی در تغییر ساختارهای اقتصادی و بومی سازی آن دارد.
وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام تلاش می کند تا با ارایه تسهیلات به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند، خاطرنشان کرد:از ابتدای امسال تاکنون مبلغ 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف در شهرستان چرام پرداخت شده است.
این مسئول عرصه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان چرام را پرورش دام سبک، کاشت گیاهان دارویی، پرورش مرغ و ماکیان و پرورش زنبور عسل عنوان کرد.
نورایی نسب در پایان اظهار کرد: 25 نفر بسیجی از این تسهیلات‌ها در شهرستان چرام بهره‌مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار