مدیرکل گمرک تهران اعلام کرد؛
تابناک تهران- مدیرکل گمرک تهران در جلسه شورای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تهران گفت: در دوره هشت ماهه امسال 581 پرونده تشکیل شده که 68 میلیارد تومان رقم ریالی آن است. پوشاک و لوازم خانگی و تلفن همراه بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده در گمرک تهران است.
کد خبر: ۱۳۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 25 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ صبح امروز چهارشنبه جلسه شورای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تهران به ریاست سید حسین هاشمی استاندار تهران برگزار شد.

ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق در این نشست اعلام کرد: در 7 ماهه امسال 2 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده که لوازم خانگی، پوشاک، سیگار، تجهیزات پزشکی و آرایشی بوده است. همچنین نظارت بر صرافی ها و فروشگاه هایی که با برندهای خارجی تقلبی یا بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده بودند برخورد شد.

در ادامه استاندار تهران درباره هزینه کشف دو میلیارد تومان قاچاق پرسید که مدیران مسئول مبارزه با قاچاق اعلام کردند: چنین عددی را محاسبه نکردیم.

احمد کارگری مدیرکل گمرک تهران هم در این جلسه اظهار داشت: در دوره هشت ماهه امسال 581 پرونده تشکیل شده که 68 میلیارد تومان رقم ریالی آن است. که مهمترین آن ها پوشاک، لوازم خانگی، خودرو، کفش، دارو، لب تاب، موبایل، ماهواره، سیگار، کودشیمیایی بوده که هم اکنون پرونده آنها در حال رسیدگی است. همچنین پوشاک و لوازم خانگی و تلفن همراه بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده در گمرک تهران است که باید گفت کشفیات نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.
 
نماینده نیروی انتظامی هم در این جلسه اعلام کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده 14 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل 43 درصد افزایش داشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار