شهردار شیراز با اشاره به اینکه هیچ نهادی این تعداد از فرزندان شاهد و ایثارگر را در مجموعه خود ندارد، بیان داشت: فرزندان شهدا و ایثارگران نباید از سخت‌کاری و ساعت کاری گلایه کنند چراکه آن‌ها از نسل پدرانی هستند که هشت سال با جان خود از این کشور در بدترین شرایط دفاع کردند.
کد خبر: ۱۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 14 March 2015
به گزارش تابناک فارس؛ مهندس علیرضا پاک‌فطرت در مراسم تجلیل از فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل در شهرداری شیراز، اظهار داشت: تا سال 1391 تعداد فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شهرداری شیراز 70 نفر بود که در سال 91 تعداد 25 نفر، در سال 92 تعداد 28 نفر و در سال جاری 46 نفر به مجموعه شهرداری شیراز اضافه ‌شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 269 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در شهرداری استخدام و مشغول به‌کار شده‌اند، افزود: از این تعداد 129 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و مابقی از فرزندان جانبازان و ایثارگران هستند.
پاک‌فطرت با اشاره به اینکه هیچ نهادی این تعداد از فرزندان شاهد و ایثارگر را در مجموعه خود ندارد، بیان داشت: فرزندان شهدا و ایثارگران نباید از سخت‌کاری و ساعت کاری گلایه کنند چراکه آن‌ها از نسل پدرانی هستند که هشت سال با جان خود از این کشور در بدترین شرایط دفاع کردند. شهردار شیراز بیان کرد: در حال حاضر جامعه ما بیشتر از همیشه به وحدت در سایه ولایت‌ فقیه نیاز دارد چراکه انقلاب بدون ولایت‌ فقیه پیروز نمی‌شود و اگر ولایت‌ فقیه نبود دشمن کشور را تسخیر کرده بود.
وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به ترویج فرهنگ کار و تلاش گفت: دشمنان ما از اقتصاد به‌عنوان نقطه‌ ضعف ما یاد می‌کنند پس باید با کار و تلاش اقتصاد کشور را پویاتر کنیم.
شهردار شیراز در مورد درخواست فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل در شهرداری برای راه‌اندازی کانون ایثارگران و شهدا در شهرداری شیراز با رویکرد تقویت مباحث فرهنگی، فنی و برنامه‌ریزی، گفت: ایجاد این کانون خوب است اما نباید فعالیت در این کانون در ساعت اداری صورت گیرد؛ چراکه این ساعت‌ها مربوط به انجام کارهای مردم است.
شهرداری شیراز که بیشترین آمار اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر را دارد به مناسبت روز ملی شهید در 22 اسفندماه از این افراد تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار