کد خبر: ۱۳۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 28 November 2015
فرماندار شهرستان طالقان بر ضرورت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در شهرستان طالقان تأکید کرد.

مصطفی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام داد توسعه خدمات‌رسانی‌ها به مردم است تا بتوانیم میزان رضایت‌مندی شهروندان را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری برای توسعه خدمات‌رسانی‌ها در این شهرستان انجام شده است افزود: با توجه به نرخ جمعیت و گستردگی شهرستان نیاز داریم تا روند خدمات‌رسانی‌ها را در این شهرستان شتاب بیشتری بدهیم.

فرماندار شهرستان طالقان یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان را شتاب‌دهی به پروژه گازرسانی به این شهرستان دانست و گفت: باید اقدامات لازم به منظور اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه از سوی مسئولان انجام شود تا شهروندان در این شهرستان نیز از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

فراهانی با اعلام اینکه برخی از روستاهای این شهرستان نیز با توجه به داشتن راه‌های صعب‌العبور باید توجه ویژه و اساسی به آنها شود بیان داشت: ساکنان این روستاها با توجه به کوهستانی بودن منطقه در فصل سرد زمستان با مشکلاتی مواجه می‌شوند که لازم است تدابیر لازم برای تأمین سوخت‌رسانی‌ها و ارائه خدمات به آنان انجام شود.

وی ادامه داد: توسعه خدمات‌رسانی‌ها در این شهرستان نیازمند تعامل و اهتمام همه دستگاه‌ها بوده و لازم است تا مدیران در بخش‌های مختلف این شهرستان با بررسی و شناسایی مشکلات روند خدمات‌رسانی را به مردم شتاب بیشتری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار