فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور:
فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور گفت: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌‌های آزاد سبب برقرای امنیت دریایی کشور شده است.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 01 December 2015
امیرسرتیپ دوم علی جهانشاهی در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و بازنشستگان نیروی دریایی ارتش با اشاره به رشادت‌های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهدا به عنوان مظهر اقتدار ایران توانستند در هشت سال دفاع مقدس نیروهای دشمن را از آب و خاک جمهوری اسلامی ایران به بیرون برانند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر نیز به عنوان یک نیروی سیاسی، بین‌المللی و نظامی در کشور حضور دارد و در آب‌های آزاد نیز حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سبب برقرای امنیت دریایی کشور شده است، تصریح کرد: این عامل سبب شده است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات برسد.

جهانشاهی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در طول‌ این سال‌ها مقتدرانه از حریم آبی کشور دفاع کرده است.

فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به اینکه تاکنون 3 هزار کشتی تجاری و نفتی در آب‌های آزاد با همت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سالم به مقصد رسیده‌اند، گفت: این استقلال، آزادی و امنیتی که در کشور حاکم است به سبب خون پاک شهیدان است که با اهدای جان خود، امنیت کشور را تضمین کردند.

وی در پایان یادآور شد: حضور نیروی دریایی ارتش تضمین‌کننده امنیت و حفاظت از حریم آبی کشور و آب‌های خلیج فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار