کد خبر: ۱۳۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 01 December 2015

به گزارش تابناک یزد،معاون برنامه ریزی وتوسعه شرکت آب وفاضلاب روستایی استان یزد از کف شکنی وحفر گالری چاه آب روستاهای بنادکوک تفت وشادکام بافق خبر داد .

محمد فاتحی گفت : به منظور افزایش تولید آب و همچنین کاهش هزینه های آبرسانی سیار در روستای بنادکوک واقع در شهرستان تفت ، کف شکنی وحفرگالری چاه آب آشامیدنی روستا انجام شد .
وی افزود : حجم عملیات پروژه شامل 7 متر کف شکنی ، 49 متر حفر گالری ، 29 متر کول گذاری و 3 متر آجرچینی می باشد .
وی اظهار داشت : این پروژه با اعتباری بالغ بر 78 میلیون ریال موجب افزایش آبدهی چاه به اندازه 5/. لیتر بر ثانیه گردیده است .
این مسئول همچنین تصریح کرد : با توجه به کاهش شدید آبدهی آب آشامیدنی روستای شادکام واقع در شهرستان بافق ، کف شکنی چاه مذکور انجام شد که به موجب این اقدام آبدهی چاه مذکور از یک لیتر بر ثانیه ، به حدود 10 لیتر بر ثانیه افزایش یافت .
در حال حاضر حدود 915 مشترک ، در روستاهای بنادکوک وشادکام تحت پوشش شرکت آب وفاضلاب روستایی استان یزد قرار دارند .
***
معاون برنامه ریزی وتوسعه شرکت آب وفاضلاب روستایی استان یزد از حفر یک حلقه چاه آب در روستای بنادکوک تفت خبر داد .
به گزارش روابط عمومی آبفار یزد محمد فاتحی گفت : با توجه به کمبود شدید آب شرب در روستای بنادکوک واقع در شهرستان تفت ، یک حلقه چاه آب به عمق 25 متر در این روستا حفر شد .
وی افزود : حفر این حلقه چاه به صورت دستی با اجرای بتن انجام شده است و در حال حاضرآبدهی چاه حدود 3 لیتر برثانیه می باشد .
وی اظهار داشت : هم اکنون حجم آب تولیدی از این حلقه چاه 259 متر مکعب در شبانه روز می باشد و در مقایسه با قبل که آبرسانی به این روستا از طریق آبرسانی سیار صورت می گرفت ، مقرون به صرفه بوده و پاره ای از مشکلات اهالی این روستا را حل خواهد نمود .
این مسئول همچنین تصریح کرد : به موازات حفر چاه جدید اقداماتی در حصوص افزایش آبدهی چاه دیگر این روستا انجام گرفته که با این افدامات حدود 43 متر مکعب به میزان آب تولیدی اضافه گردیده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار