کد خبر: ۱۳۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 01 December 2015

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز کاشت 500 هزار گل لاله در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز و به ویژه مرکز این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، ظرفیت و استعداد بسیاری در حوزه کشاورزی و کاشت گل و گیاه دارد.

وی افزود: در گذشته شهرستان کرج، باغات و فضای سبز گسترده و متنوعی داشت و به عنوان شش تنفسی تهران عمل می‌کرد که متاسفانه به دلایل مختلف، بسیاری از این باغات و فضای سبز کرج از بین رفته است.

این مسئول تصریح کرد: به همین دلیل مدیریت شهری کرج تلاش دارد تا با اجرای طرح‌های ویژه، شرایط گذشته را احیا کرده و خدمتی بزرگ به مردم استان البرز و حتی تهران ارائه کند.

زین‌العابدینی گفت: یکی از این طرح‌ها مربوط به برگزاری جشنواره لاله‌ها است که تاکنون سه دوره جشنواره لاله‌ها در بهار هر سال با تلاش مدیریت شهری کرج و سازمان پارک‌ها برگزار شده است.

وی بیان داشت: امسال نیز سازمان پارک‌های کرج برنامه‌ای ویژه برای اجرای چهارمین دوره جشنواره لاله‌ها در مرکز استان البرز در دستور کار دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج افزود: از ابتدای این هفته با تهیه بیش از 500 هزار پیاز گل لاله، کار کاشت آنها آغاز شده است.

زین‌العابدینی ادامه داد: امسال نیز در محدوده پارک چمران، فرش گل لاله با کاشت بیش از 200 هزار پیاز گل لاله تهیه می‌شود و بیش از 300 هزار پیاز گل لاله نیز در معابر عمومی کرج، پارک‌ها، بلوارها و میدان‌ها کاشته می‌شود.

وی اظهار داشت: استان البرز پل ارتباطی پایتخت با 13 استان کشور است و به همین دلیل در ایام نوروز، ده‌ها هزار مسافر وارد البرز شده و صدها هزار مسافر نیز برای رسیدن به مقصد از البرز عبور می‌کنند.

زین‌العابدینی در پایان گفت: امسال نیز با کرج با گل‌های لاله و جشنواره گل لاله به استقبال بهار می‌رود و تلاش داریم تا فضای شهری را برای شهروندان و مسافران به بهترین شکل آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار