کد خبر: ۱۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ 15 March 2015
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از خلع ید افرادی که علی‌رغم دریافت زمین در شهرک‌های صنعتی اقدام عملیاتی انجام نداده‌اند خبر داد.
گودرز رضایی، با بیان اینکه در حوزه سخت افزاری ساخت شهرکهای صنعتی، توجه به محیط زیست و فراهم کردن زیرساختها از مهم‌ترین فعالیتهای شرکت شهرکهای صنعتی بوده است، اظهار کرد: تولیدکنندگان و فعالان صنعت نباید دغدغه زیرساختها را داشته باشند و این امر برعهده مسئولان شرکت شهرکهای صنعتی است.
وی با اشاره به تامین منابع آبی در شهرکهای صنعتی، افزود: از آن جا که دو درصد از منابع آبی استان در بخش صنعت ، 90 درصد در بخش کشاورزی و هشت درصد نیز در سایر موارد استفاده می‌شود، تامین آب به یکی از دغدغه صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی تبدیل شده بود که خوشبختانه این کمبود با ایجاد تصفیه خانه و جمع آوری آب‌های سطحی به زودی مرتفع می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و توجه به نخبگان بخش صنعت تاکید کرد وگفت: تامین زیرساختهای شهرکهای صنعتی از وظایف ماست و باید برای کیفی سازی شهرکهای صنعتی بکوشیم.
رضایی همچنین از اعتبارات جذب شده شهرک های صنعتی سخن به میان آورد و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ میلیارد تومان قرارداد شهرک‌سازی منعقد شده است که تا کنون میلیارد تومان آن جذب شده است.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به از تامين اعتبار به منظور اجراي طرح رفع مشكل آنتن دهي تلفن همراه در اين ناحيه صنعتي خبرداد و گفت: با نصب سوئيچ و تقويت كننده آنتن تلفن همراه اين مشكل حل شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در پایان با تاكيد بر ضرورت تعيين تکليف قراردادهاي راکد ، گفت: با برنامه‌اي كه تهيه كرده‌ايم بنا داريم كه افرادي را كه از اين شركت در شهرك صنعتي بزرگ زمين گرفته و اقدام به ساخت و ساز نكرده‌اند در چارچوب مقررات خلع يد و  زمينها به افراد جديد واگذار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار