احداث24 هزار مترمربع پارک در محدوده شهرداری منطقه چهار؛
محمدی مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل ضرورت ارتقا شاخص‌های زندگی شهری و دغدغه شهرداری را در حوزه سلامت یادآور شد و ادامه داد: مدیریت منطقه چهار با هدف دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار، دو باب کتابخانه در مسیرهای کلخوران و پارک وحدت ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 05 December 2015

مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل از احداث دو پارک در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع در محدوده شهرداری منطقه چهار اردبیل خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، جابر محمدی در گفت‌ و گو با خبرنگارروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، اظهار کرد: پارک نجف‌زاده واقع در تپه میراشرف و پارک فاطمیون در میدانی به همین نام هر کدام در فضایی به مساحت 12 هزار متر مربع در حال اجراست.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌کنیم تا تابستان سال آینده پارکی زیبا و مناسب در شأن مردم این منطقه تحویل دهیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل به لزوم ارتقا شاخص‌های زندگی شهری به عنوان اولویت شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: ایجاد و توسعه پارک‌ها و فضای سبز در مناطق مختلف شهری تأثیر بسزایی در این رویکرد دارد.

محمدی افزود: شهرداری از هموطنان دعوت می‌کند تا اشخاصی که بدون مجوز در مناطق شهری اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند و ضوابط احداث بنا را مورد توجه قرار نداده‌اند و یا در تبدیل واحدهای مسکونی به تجاری، پلوت به تجاری و پلوت به مسکونی حق پروانه واقعی را پرداخت نکردند با پرداخت حق و حقوق قانونی شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر، کیفی‌تر و مطلوب‌تر کمک کنند.

وی با یادآوری اینکه در توسعه برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه چهار نیز با توجه به رویکرد شهردار اردبیل برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در اولویت قرار داده است، بیان کرد: در تمام برنامه‌های مذهبی با محوریت امامزاده سید صدرالدین فعالیت‌های خوبی را شاهد هستیم که نمونه آن برپایی نمایشگاه لب‌های عطشان در این منطقه بوده و در کنار آن زیباسازی منطقه چهار در بیش از هفت هزار متر مربع به همراه توسعه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و ترویج کتابخوانی مورد توجه قرار گرفت.

محمدی در مورد امکانات و تجهیزات مدرنی که در پارک‌ها مستقر شده است، اضافه کرد: امکاناتی از قبیل ایجاد مسیر تندرستی، ست‌های ورزشی و بازی، چمن‌کاری و کاشت درختان متنوع برای پارک‌های در حال احداث پیش‌بینی شده است.

شهرداری اردبیل شاخص‌های زندگی شهری را ارتقا می‌بخشد

وی ضرورت ارتقا شاخص‌های زندگی شهری و دغدغه شهرداری را در حوزه سلامت یادآور شد و ادامه داد: مدیریت منطقه چهار با هدف دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار، دو باب کتابخانه در مسیرهای کلخوران و پارک وحدت ایجاد کرده است.

محمدی گفت: ایجاد یک کتابخانه و درمانگاه در حسینیه میرزاده خانم در دستور کار است که رایزنی‌های اولیه آن با همکاری خیرین انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
باسلام بجای افزایش شاخص ه اول تعداد سطل زباله ها را زیاد کنند گاها لازم است برای پیدا کردن یک سطل زباله زوار در رفته چند کیلو متر راه رفت با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار