کد خبر: ۱۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 08 December 2015

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت : درپی بارش برف وکولاک در 2 روزگذشته یک هزار امدادرسانی دراین استان انجام شد.

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان البرز ، احسان نصیری افزود : بر این اساس نیروهای هلال احمر در این استان در آماده باش کامل بوده و در محورهای مواصلاتی به یک هزار نفر از هموطنان خدمات امدادی ارائه کردند.

وی اضافه کرد : دراین مدت 6 نفرمصدوم شدند که چهارنفر ازمصدومان به صورت سرپایی درمان و دو نفر به مراکز درمانی منتقل که به علت وخامت و شدت جراحات یکی از مصدومین در محل حادثه فوت شد.

وی خاطرنشان کرد: دراین مدت به 535 نفر ازمردم اسکان اضطراری در مسجد حضرت الجواد (ع) کمال شهر ،مسجد الزهرا اشتهارد،ترمینال شهید کلانتری ، مسجد ولی عصر (عج)هشتگرد ومسجد امام علی ابن ابیطالب (ع) کرج اسکان داده شده است .

وی افزود: همچنین دراین مدت عملیات رهاسازی برای 270 دستگاه خودرو از برف انجام شد.

وی با اشاره به بکارگیری 220 امدادگر و نجات گر برای ارائه خدمت به مردم، افزود: به علاوه یک هزارو 70تخته پتو، 535 بطری آب معدنی، 535 قوطی انواع کنسروجات ، 535 قرص نان، دربین مردم توزیع شده است.

نصیری افزود : طی تماس های مکرر از سوی شهروندان با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات مبنی و گرفتار شدن خانوده های آنان در محور قزوین –رشت محدوده کویین هماهنگی لازم با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امدادو نجات و استان قزوین صورت گرفت .

وی گفت: همچنین با هماهنگی انجام شده با جمعیت هلال احمر بویین زهرا برای یاری رساندن به هموطنان در آن محدوده اقدام به گشت زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار