استاندار کهگیلویه و بویراحمد شروع سفر وزرا و مسئولان کشوری از دیگر شهرستان ها قبل از سفر به مرکز استان را امری معمول خواند.
کد خبر: ۱۴۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 11 December 2015
استاندار کهگیلویه و بویراحمد شروع سفر وزرا و مسئولان کشوری از دیگر شهرستان ها قبل از سفر به مرکز استان را امری معمول خواند.

سید موسی خادمی در حاشیه نشست با رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار «بویر نیوز» مبنی بر اینکه در چندماه اخیر مشاهده می شود که مسئولان کشوری بدون رعایت آداب سیاسی قبل از سفر به مرکز استان به سایر شهرستان ها سفر می کنند و این موضوع واکنش های متعددی در جامعه داشته است، موضع شما چیست، با توضیح پروسه سفرهای مسئولان کشوری گفت: این موضوع امر جدیدی نیست و بارها شاهد بوده ایم که رئیس جمهور و دیگر وزرا مستقیما به یک شهرستان سفر کرده اند و به مرکز آن استان نرفته اند، مثلا چند وقت پیش شاهد بودیم رئیس جمهور مستقیما به عسلویه سفر کرد.

خادمی با تاکید بر اینکه شروع سفر وزرا و مسئولان کشوری از جایی بجز مرکز استان خلاف قاعده نیست، بیان داشت: این موارد همیشه بوده اما ما پیچیده اش می کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره سوال دیگر خبرنگار «بویر نیوز» که آیا این سفرها با هماهنگی شما صورت می گیرد، نیز گفت: هماهنگی وجود دارد و اما باید جوری برنامه ریزی کنیم که حساسیت پیش نیاید.

به گزارش «بویر نیوز»، در چند ماه اخیر چند تن از وزرا و مسئولان کشوری بجای مرکز استان، سایر شهرستان های دیگر را برای شروع سفر خود انتخاب کرده اند که موجب بروز انتقادهایی در استان بخصوص مرکز استان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار