عملیات پاکسازی مناطق آلوده و طرح جمع آوری معتادان پر خطر در شهر مشهد به اجرا درامد.
کد خبر: ۱۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 16 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی، یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان رضوی طرح جمع آوری معتادان در منطقه اسماعیل اباد مشهد به مرحله اجرا درآمد.

جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در حاشیه اجرای این طرح که ظهر امروز در منطقه اسماعیل اباد مشهد به اجرا درامد بیان کرد: تعداد ۲۲۸ معتاد طی عملیاتی در راستای اجرا ی پاکسازی مناطق الوده در شهر مشهد جمع اوری شدند.

سرهنگ علی شفیعی در رابطه به خبرنگار مهر گفت: در این مرحله تعداد ۲۰۰ معتاد پرخطر مرد و ۲۸ معتاد زن دستگیر و برای درمان به مراکز درمان اعتیاد منتقل شدند.

جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت افزود: امروز سومین مرحله از این عملیات اجرا شد و تا پایان سال هر روز در مناطق مختلف شهر ادامه یافته و انشالله تمام شهر در این عملیات پاکسازی خواهد شد.

وی ابزار امیدواری کرد: با تلاش نیروهای انتظامی نوروز امسال شاهد حضور این افراد در سطح شهر نبوده و چهره شهر مقدس مشهد زیباتر از همیشه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار