طرح زمستانی با حضور نیروهای پلیس راه، راهور، اورژانس و هلال احمر، از امروز (23 آذرماه) در کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 14 December 2015
طرح زمستانی با حضور نیروهای پلیس راه، راهور، اورژانس و هلال احمر، از امروز (23 آذرماه) در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع طرح زمستانی از امروز (23 آذرماه) اظهار کرد: این طرح تا 23 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مرزبانی اظهار کرد: در این طرح 81 تیم از پلیس راه و 48 تیم از پلیس راهور از مجموعه انتظامی استان حضور دارند که به همراه سایر نیروهای خدمات‌رسان از جمله اورژانس و هلال احمر در سطح راه‌های استان در طول سه ماه زمستان خدمات رسانی می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان، از رانندگان خواست تا در این روزها بیشتر از دیگر روزهای سال رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

مرزبانی همچنین از رانندگان خواست تا حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و حتما لباس گرم و تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ محمد مرادی رییس پلیس راه استان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران هدف از اجرای این طرح را ایمن سازی رفت و آمد، کمک به در راه ماندگان و مصدومان و رسیدگی سریع به حوادث عنوان کرد.

مرادی به حضور شبانه روزی نیروهای پلیس راه در سطح راه‌های استان و بویژه گردنه‌های برف گیر "مله ماس"، "بید سرخ" و "قلاجه" اشاره کرد و افزود: از امروز در تمام پاسگا‌ه‌های پلیس راه، از تردد هر خودرویی که تجهیزات زمستانی همراه نداشته باشد، جلوگیری می‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگان خواست تا با توجه به شرایط جاده در روزهای بارانی و برفی زمستان به طور جد از انجام سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

جهانگیر پورحسن معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران از حضور 2500 نیروی داوطلب آموزش دیده هلال احمر در این طرح خبر داد.

وی اظهار کرد: تمام تجهیزات لازم برای خدمات رسانی بهتر به مسافران فراهم شده و تمام نیروها در سطح راه‌های استان و پایگاه‌های هلال احمر برای خدمات رسانی بهتر مستقر شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار