مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ درصد از اعتبارات به شرکت آبفای این استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۴۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 15 December 2015
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ درصد از اعتبارات به شرکت آبفای این استان اختصاص یافته است.

منصور کیاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: امسال مجموع اعتبارات شرکت آبفای این استان 58 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که از ابتدای امسال تاکنون 21 میلیارد تومان از آن اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال اعتبارات بیشتری به بخش فاضلاب اختصاص یافته است، عنوان کرد: مجموع اعتبارات این بخش در سال 94 به دلیل تعداد بالای طرح‌های در دست اجرا 34 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده به طوری که اعتبارات بخش آب در این مدت 23 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

کیاور با اشاره به طرح‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: هم اکنون 90 طرح در بخش فاضلاب و 51 طرح در بخش آب این استان در حال اجرا است که با اختصاص به موقع اعتبارات این طرحها تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: هم اکنون طرح‌های مربوط به بخش آب در 15 شهر استان کرمانشاه و طرح‌های بخش فاضلاب نیز در 14 شهر این استان در حال اجرا هستند که از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات اختصاص یافته 36 درصد و به مبلغ 21 میلیارد تومان بوده است.  

کیاور با بیان اینکه تعداد مشترکان بخش آب شرکت آبفای استان کرمانشاه در مقایسه با بخش فاضلاب 34 درصد بیشتر است، افزود: هم اکنون این شرکت 99.1 درصد جمعیت شهری استان کرمانشاه را در بخش آب و 64.2 درصد این جمعیت را در بخش فاضلاب پوشش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار