مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در آستانه فصل سرما بیش از دو هزار کلاس درس مدارس دولتی شهر تهران به سیستم گرمایش مرکزی (پکیج) مجهز شدند.
کد خبر: ۱۴۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 15 December 2015
​مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در آستانه فصل سرما بیش از دو هزار کلاس درس مدارس دولتی شهر تهران به سیستم گرمایش مرکزی (پکیج) مجهز شدند.

داریوش ورناصری افزود: با تجهیز بیش از دو هزار کلاس درس به سیستم گرمایش مرکزی، همه کلاس های مدارس دولتی شهر تهران با بخاری های گازسوز خداحافظی کردند.

وی بیان کرد: در برخی کلاسهای درس مدارس استیجاری و غیرانتفاعی شهر تهران از بخاری های گازسوز استفاده می کنند وبا توجه به اینکه بودجه اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، دولتی است و باید در مدارس دولتی هزینه کنیم مکاتباتی با این مدارس داشتیم که مدیران این مدارس قول دادند هر چه زودتر مدارس خود را به سیستم گرمایش مرکزی مجهز کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در ادامه به وضعیت سیستم گرمایشی مدارس در شهرستانهای استان تهران اشاره کرد و گفت: امسال بیش از دو هزار کلاس درس در شهرستانهای استان به سیستم گرمایش مرکزی مجهز شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود یک هزار کلاس درس در شهرستانهای تهران از بخاری های گاز سوز استفاده می کنند که در تلاش هستیم این مدارس را به سیستم گرمایش مرکزی مجهز کنیم.

ورناصری تاکید کرد: هیچ مدارسی در استان تهران از بخاری های نفتی استفاده نمی کنند و تا سال آینده همه کلاسهای درس مدارس دولتی استان را به سیستم گرمایش مرکزی مجهز می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار