تابناک: استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اقدامات باید به صورتی باشد که تعادل قیمت‌ها حفظ شود و شاهد افزایش قیمت در سطح استان نباشیم، گفت: متولیان نظارت بازار در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قانون‌شکنی با خاطیان برخورد کنند.
کد خبر: ۱۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ 16 March 2015
به گزارش تابناک، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان ذیربط برای بازار شب عید و اظهار داشت: مسئولان امر باید شرایطی را فراهم کنند تا مردم ایام پایانی سال را آرام و بدون دغدغه سپری کنند.

وی بر لزوم نظارت جدی و مستمر دستگاه‎های نظارتی بر قیمت اجناس و کالاهای عرضه شده در ایام پایانی سال تاکید کرد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اقدامات باید به صورتی باشد که تعادل قیمت‌ها حفظ شود و شاهد افزایش قیمت در سطح استان نباشیم، افزود: متولیان نظارت بازار در صورت مشاهده هر گونه تخلف و قانون شکنی با خاطیان برخورد کنند تا آرامش بازار برای مردم حفظ شود.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای ایام نوروز در استان اندیشیده شده که این امر آسایش و آرامش مردم را در این ایام به همراه خواهد داشت.

زرگرپور بیان کرد: با اقدامات انجام شده نگرانی در زمینه تامین میوه شب عید و کالاهای اساسی وجود ندارد.

همچنین در این جلسه درباره توزیع مرغ و میوه شب عید با قیمت مصوب دولتی به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر شد در توزیع اقلام میوه در همین راستا تسریع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار