مدیرکل تبلیغات اصفهان:
تابناک: مدیرکل تبلیغات اصفهان گفت: طرح ساماندهی حضور کودکان در هیئت‌های مذهبی با هدف نهادینه کردن فرهنگ اهل‌بیت (ع) در ذهن نونهالان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 28 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید‌محمود فقیهی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ثابت هیئت‌های مذهبی، برگزاری مراسم سوگواری در شهادت اهل‌بیت (ع) و مراسم جشن در ولادت‌ها و اعیاد مذهبی بوده، اظهار داشت: در بیشتر این برنامه‌ها، خانواده‌ها به صورت جمعی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور بانوان به همراه کودکان و خردسالان خود نقش به‌سزائی در تربیت دینی آنان دارد، افزود: با توجه به اینکه در هیئت‌های مذهبی برنامه‌ای برای کودکان طراحی نشده، حضور آنان در مراسم ویژه بزرگسالان علاوه بر خستگی و بی‌حوصلگی، سبب رنجش والدین نیز می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: با هدف نهادینه کردن فرهنگ غنی اهل‌بیت (ع) در ذهن و دل نونهالان و بهره‌مندی هر چه بیشتر از مراسم مختلف در طول سال، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان طرح دوره‌های آموزشی ویژه مربیان کودک هیئت‌های مذهبی را با هدف ساماندهی حضور کودکان در مراسم هیئت‌های مذهبی و به کارگیری مربیان آموزش‌دیده در هیئت‌های مذهبی منتخب، اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: در این راستا از مسئولان هیئت‌های مذهبی درخواست می‌شود از هر هیئت 2 نفر از خواهران واجد شرایط را به منظور ثبت‌نام، از طریق سایت اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان معرفی کنند.

حجت‌الاسلام فقیهی گفت: اعتقاد به مذهب تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانایی مهارت کار با کودک، حداقل مدرک کارشناسی ترجیحا در رشته‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی‌، حداکثر سن 50 سال و ارائه معرفی‌نامه مکتوب از هیئت مذهبی، از جمله شرایط ثبت‌نام خواهران مربی است.

وی خاطر‌نشان کرد: پس از تکمیل ثبت‌نام و تفکیک مربیان بر‌اساس منطقه فعالیت، دوره‌های آموزشی مقدماتی و تخصصی برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار