کد خبر: ۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱ 17 March 2015
رزمایش انتظامی و ترافیکی نوروز ۹۴ در کرج صبح امروز با حضور مسئولان سازمان‌های راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، امداد خودرو‌ها در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد.
به گزارش تسنیم رزمایش انتظامی و ترافیکی نوروز 94 با حضور مسئولان سازمان‌های راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و امداد خودرو‌ها در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی البرز در این رزمایش با اشاره به اینکه در انجام وظایف همه نهادها مانند یکدیگر مسئول هستند، اظهار کرد: این رزمایش از بزرگ‌ترین برنامه‌های نیروهای انتظامی و امدادی در تامین آسایش و امنیت مردم است.
در این رزمایش انتظامی-ترافیکی واحدها و یگان‌های اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، سازمان پایانه‌ها و حمل‌ونقل، ادره کل راه و شهرسازی، اداره‌کل هواشناسی البرز و امداد خودرو حاضر بودند.
همچنین واحدهای انتظامی از جمله پلیس راه و راهور استان البرز به همراه یگان ویژه حضور داشتند و پس از بازدید مسئولین از امکانات آن‌ها رژه رفتند.
این رزمایش انتظامی-ترافیکی نوروز 94 به منظور سنجش آمادگی نیروهای مسئول در ایام تعطیلات نوروز برگزار شد.
همیاران پلیس نیز در این رزمایش حضور داشتند و محصولات چند رسانه‌ای و نوشتاری در این زمینه به همیاران پلیس ارائه شد.
رزمایش انتظامی و ترافیکی نوروز 94 شامل دو طرح ترافیکی و انتظامی است که از اسفند آغاز شده و تا فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار