فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: تا زمانی که مرحله تایید صلاحیت به اتمام نرسیده و مهلت قانونی تبلیغات فرا نرسیده است کاندیداها نباید مبادرت به تبلیغات زودهنگام نمایند که همه تخلفات در هیئت‌های اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 19 December 2015

به گزارش تابناک تبریز، رحیم شهرتی‌فر لحظاتی پیش در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از روند ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از اولین دقایقی که دستور ثبت نام صادر شده هیئت اجرایی تشکیل یافته و همکاران مستقر هستند.
وی افزود: هیئت اجرایی کاملا آماده پوشش دادن مطلوب ثبت نام کنندگان هستند و هر قدر هم که مراجعات زیاد باشد با سرعت تمام ثبت نام به عمل می‌آید و مراجعه کنندگان با رضایت تمام مراحل ثبت نام را طی کرده و بدرقه می‌شوند.
شهرتی‌فر خاطرنشان کرد: از افراد دارای صلاحیت و حائز شرایط لازم و از همه گروه‌ها و جناح‌های علاقه‌مند برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم تا با حضور خود بر شکوه انتخابات بیفزایند و در مردم انگیزه حضور بیشتری ایجاد کنند.
این مسئول تصریح کرد: بعد از تکمیل تایید صلاحیت‌ها با کاندیداهای نهایی جلسه‌ای برگزار کرده و قوانین و مقررات انتخاباتی توضیح داده می‌شود تا کاندیداها ضمن آشنایی با مقررات از انجام تخلف انتخاباتی خودداری کنند.
فرماندار تبریز تاکید کرد: تا زمانی که مرحله تایید صلاحیت به اتمام نرسیده و مهلت قانونی تبلیغات فرا نرسیده است کاندیداها نباید مبادرت به تبلیغات زودهنگام نمایند که همه تخلفات در هیئت‌های اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و به ضرر خود کاندیداها تمام می‌شود./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار