دو قرارداد ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت ظهر امروز دوشنبه در حاشیه سومین تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت خوزستان منعقد شد.
کد خبر: ۱۴۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 21 December 2015
در سومین روز از سومین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان، دو قرارداد ساخت داخل با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، میان این شرکت و یک شرکت تولیدی از بخش خصوصی به امضا رسید.

در قرارداد اول ۳۵ هزار شاخه لوله کیسینگ توسط یک شرکت تولید لوله به مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان طی مدت سه سال به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز تحویل داده می‌شود. این نوع کیسینگ ها پیش از این از خارج وارد می‌شد که با امضای این قرارداد، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از واردات این لوله‌ها بی‌نیاز شد.

فناوری ساخت این نوع لوله‌ها به‌طور مشترک توسط متخصصان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و پیمانکار این قرارداد بومی‌سازی شده و در قطرهای ۸ و ۵.۸ و ۱۳ اینچ هستند.

قرارداد دوم، ساخت پره‌های توربین گازی بود که در سال‌های گذشته بومی‌سازی شد و رقم آن دو میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان است. مدت‌زمان تحویل این قرارداد یک‌ساله است.

نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حضور٣٠٠ شرکت و سازنده داخلی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، پژوهشی و دانش‌بنیان که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و حفاری فعالیت می‌کنند، روز شنبه ۲۸ آذر آغاز به کار کرد و تا اول دی‌ماه برای بازدید عموم دایر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار