دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا عنوان و بر ادامه دادن راهشان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 23 December 2015
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا عنوان و بر ادامه دادن راهشان تاکید کرد.

مجتبی ملکی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صحبت کردن در خصوص اهمیت کار شهدا بسیار سخت است و زبان آدمی قاصر از توصیفشان، چرا که کار بزرگ آن ها نمونه کامل رشادت و از خودگذشتگی است.

وی یادآورشد: در خصوص اهمیت کار شهدا همین بس که آن ها جان پاکشان را فدا کردند تا امنیت و اقتدار و آسایش ما حفظ شود، آنان به جنگ دشمنانی رفتند که تنها هدفشان ایجاد رعب و وحشت و ناامنی است.

ملکی گفت: افرادی مانند شهید ملکشاهی و امثال وی در مقابل اسلام احساس مسئولیت کرده و در مقابل همین دشمنان که به دنبال منافع خود و ایجاد ناامنی و درگیری هستند ایستادند و جان دادند تا جان مسلمانان و حرم شریف ائمه اطهار حفظ شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: اگر رشادت های این عزیزان نبود امروز اسلام با خطرات بسیار بیشتری مواجه شده بود و دشمنان به اهداف و برنامه های خود رسیده بودند.

وی حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم را نشانگر قدرشناسی آن ها و وحدت جامعه اسلامی دانست و گفت: این حضور بدان معناست که مردم تا آخر پشت سر شهدا حرکت خواهند کرد و آماده دفاع از حریم اسلام هستند.

شهید اکبر ملکشاهی به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه روز 28 آذر در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و به دست تکفیری های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام امروز (چهارشنبه) از ساعت 14:30 دقیقه تا 16 عصر در مسجدالنبی طاقبستان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار