کد خبر: ۱۵۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 24 December 2015


مدیرکل ثبت‌احوال استان البرز از روند رو به افزایش میزان تولد در این استان خبر داد.

محمد میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسمی و موجود طی 9 ماه سالجاری در مجموع شاهد ثبت 31 هزار و 541 فقره تولد در استان البرز بودیم.

وی افزود: با مقایسه آمار ولادت در 9 ماه سالجاری با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش میزان تولد در استان البرز هستیم، چرا که در مدت مشابه سال قبل حدود 29 هزار تولد در این استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان البرز تصریح کرد: از مجموع ولادت‌های ثبت شده، 16 هزار و 184 پسر و 15 هزار و 357 دختر بوده‌اند.

میرزایی بیشترین تولدها را در شهرستان کرج اعلام کرد و گفت: در این شهرستان به تنهایی 28 هزار و 118 فقره تولد طی 9 ماه نخست سال جاری ثبت شده است.

وی با اشاره به فاصله میزان تولد میان کرج با دیگر شهرستان‌های استان البرز گفت: در این مدت یک‌هزار و 793 تولد در نظرآباد، یک‌هزار و 594 تولد در شهرستان ساوجلاغ و تنها 36 فقره تولد در شهرستان طالقان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان البرز یادآور شد: همچنین در 9 ماه نخست سالجاری در مجموع 6 هزار و 647 فقره فوت در این استان ثبت شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اندکی افزایش نشان می‌دهد.

میرزایی اعلام کرد: در این مورد نیز سهم شهرستان کرج به دلیل جمعیت این منطقه بیشتر از دیگر شهرستان‌های استان البرز است، به صورتی که پنج‌هزار و 976 فقره مرگ در کرج، 311 فقره در نظرآباد، 283 فقره در ساوجبلاغ و 67 فقره در طالقان ثبت شده است.

به گفته وی اکثر افراد فوت شده در استان البرز طی 9 ماه نخست سالجاری مرد بوده و در مجموع سه‌هزار و 956 مرد و 2 هزار و 690 نفر زن جان خود را در استان البرز از دست دادند.

مدیرکل ثبت احوال استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین طی سالجاری در مجموع 12 هزار و 740 ازدواج در اسناد رسمی این استان ثبت شده و این در حالی است که در این مدت پنج‌هزار و 132 طلاق را نیز شاهد بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار