تابناک کهگیلویه وبویراحمد
من معتقدم کهکیلویه بزرگ دچار یک " رکود بزرگ" شده و نیاز به تحرک و جهشی بزرگ دارد.بیش از ۲۴ سال است که کرسی نمایندگی را در بهارستان یک تفکر و یک طیف بر آن جلوس کرده اند.
کد خبر: ۱۵۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 25 December 2015
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با آغاز ثبت نام از نامزد های احتمالی مجلس شورای اسلامی یکی از حوزه هایی که با ترافیک شدید متقاضی روبرو شد حوزه ی کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده بود.با توجه به اینکه اکثریت کاندیداها در این حوزه از اصلاح طلبان بودند و با توجه به حجم بالای اخبار برخی از صحبت های ثبت نام کنندگان به مرور از ریق این سایت به اطلاع مخاطبان رسانده می شود.
یکی از افراد شاخص اصلاح طلب که پس از ثبت نام به میان خبرنگاران آمد و به سئوالات پاسخ گفت،موسی اخلاقی نسب بود. وی ضمن پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران بیانیه ای قرائت کرد که متن آن به شرح زیر عینا آورده می شود.
متن بیانیه:
من یک فعال سیاسی اصلاح طلب وخط امامی اصیلم و متعلق به خانواده بزرگ اصلاح طلبان استان هستم به عرصه انتخابات آمدم تا در راه تعالی و توسعه ی همه جانبه شهر و دیار و حوزه انتخابیه ام گام مفید بردارم و نقش سازنده ای ایفا کنم.
من معتقدم کهکیلویه بزرگ دچار یک " رکود بزرگ" شده و نیاز به تحرک و جهشی بزرگ دارد.بیش از ۲۴ سال است که کرسی نمایندگی را در بهارستان یک تفکر و یک طیف بر آن جلوس کرده اند.

بیانیه فعال اصلاح طلب هنگام ثبت نام /موسی اخلاقی:خط امامی اصیلم و متعلق به خانواده اصلاح طلبان

تک قطبی، تک حزبی و تک صدایی برای یک جامعه آفت و آسیب است دلسوزان نظام اسلامی و ایران عزیز باید بستری مهیا و شرایطی فراهم کنند تا همه ی وفاداران به قانون اساسی و دوستداران جمهوری اسلامی و نظام و رهبری، در قدرت سهیم شوند.توزیع و تکثیر قدر و چرخش آزاد ریاست و قدرت و حاکمیت نخبگان و نیک اندیشان برای یک جامعه پویا ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
ما اصلاح طلبان فرزندان انقلاب و در خط اصیل امامیم همانگونه که در جبهه و جنگ شریک و سهیم بودیم و در سازندگی ایران اسلامی مشارکت داشتیم الآن هم با اقتدار آماده ایم در خدمت نظام باشیم و معتقدیم مجریان و ناظران با رافت اسلامی و سعه صدر بییشتر به نامزدهای انتخابات بنگرند.تصور و تحلیل من بر این هست که اصلاح طلبان میتوانند حضور حداکثری داشته باشند.در عرصه رقابت برای تصاحب کرسی کهکیلویه در بهارستان فکر کنم نوبتی هم که باشد بعداز یک ربع قرن سهم ماست.
به قول حافظ :
دور مجنون گذشت نوبت ماست
هر کسی چند روز نوبت اوست
من بعنوان کاندید اصلاحات که تمام عمرم درخدمت نظام وانقلاب بوده ام نوجوانی ام را با بدست گرفتن اسلحه بر سر خصم دون آغاز کردم
الآن هم با سلاح اندیشه،با خردورزی و عقلانیت آماده ام در خدمت نظام و جامعه و همکیشانم باشم .من معتقدم به حاکمیت تفکر و عقلانیت، با محوریت خرد جمعی،قرآن قانون اساسی آسمانی و سنت نبوی و علوی در کنار عقل و خرد انسان زمینی(ملک و ملکوت)توامان نجات بخش انسان و جامعه وتمدنها  هستند.
ما برای شهرستان و رهایی استان از رکود و توسعه همه جانبه برنامه داریم نه در لفظ و شعار که لقلقه ی زبان برخی شده بل در عمل برای مبارزه با فقر ، فساد ، بیکاری و اعتیاد که دامنگیر جامعه و استان شده در مجلس، در تقنین قوانین و تصویب لوایح صاحب برنامه هستم در حل مشکل جوانان،ازدواج،اشتغال و کمک به ترفیع موقعیت و منزلت فرهنگیان و رساندن آنان به جایگاه حقیقی مادی و معنوی آنان و دانشگاهیان عزیز ،صاحب سبک و تئوری و دارای برنامه هستم.
به قول حافظ
بیاتاگل بر افشانیم ومی درساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نودراندازیم

در پایان از تلاش خبرنگاران برای ارسال اخبار و ثبت نام کاندیداها و همکاری خوب روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه سپاسگذارم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
امدی اقای اخلاقی ولی واما...........باز هم شعار باز هم وعده!!!!!!
جرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
اخلاقي جان همه شما رو ميشناسن كوتاه بيا خط اماميم كجا خط اماني هستي تو ميرحسيني هستي و شك نكن رد صلاحيت ميشي
مسجد جامع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
افكار امثال شما سال 88 نظام رو تا ورطه سقوط برد محض رضاي خدا بشين خونت درستو بده هرجند شما به خاطر جلسه فتنه كه در جرام داشتين ريشه خودتون رو زديد يادت رفته كفتي ما با آن سيد خندان ارادت داريم بس بدان مجلس آدم ارادتمند به فتنه كر و سيد خائن نميخواد
جرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
واقعا از مسئول محترم تشكر ميكنم كه همه كامنتها رو بدون سانسور ميزنن واقعا كارتون درسته خداقوت مثل سايت عصر دنا نيستين كه همه رو كزينشي ميزنن
چرام سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
البته کاسبان فتنه دست کمی از فتنه گران در رکود و فشارهای بین المللی ندارند.
بانیان مسجد جامع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
اصلاحات در چرام با وجود او ، زنده تر و شاداب تر می شود.
مدعی مسجد جامع بداند که مسجد جامع را مرحوم پدر او و مرحومان «حاج تقی نیکروز ، بخشایش ،حجت الاسلام تقوی» که خانواده های همه ایشان اصلاح طلب راستین و سالم و از جنس مردم پاک و نه از جنس دروغ و فساد مالی و ... هستند.
او آماده خدمت به همه مردم است.
مسجد جامع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
گیریم که پدر توراست فاضل
ازفضل پدر تورا چه حاصل
شک نکن با این رویه دفاع از فتنه و خائنین سال 88 ایشون رد صلاحیت میشه البته ایشون به درد مجلس هم نمیخوره همون بره اصفهان ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
فقط دانشمند برجسته موسی اخلاقی
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
دکترجوانمردي با سوابق تحصيلي عالي ازمعتبرترين دانشگاه کشور از نبوغ بالايي براي برون رفت کهگيلويه بزرگ ازمحروميت است موفق باشي دکترجوانمردي
جوان چرامی
|
-
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
ضمن عرض سلام و خسته نباشی خدمت آقای اخلاقی نسب عزیز و بزرگوار، بنده به عنوان یه جوان اعتقاد دارم که گروه اصلاح طلب مشکل جولنان را بهتر درک کرده اند و کارهای زیادی برای بهبود وضع آنان انجام داده اند.در جواب دوستانی هم که تهمت به این شخص میزنند ایشان مردی متدین و پایبند به اصول اخلاقی و انسانی هستند و ایشون سابقه ی حضور در جنگ تحمیلی و همچنین به عنوان یه معلم حق زیادی برگردن شما و فرزندانتان دارند لذا زدن حرفهای بی مورد و نابجا به ایشان دور از ادب و معرفت است. با تشکر
نوکر رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
جناب آقای موسی اخلاقی کسی که به سید خندان ارادت دارد.به درد ما نمی خورد.به نظر من تا همین شغل معلمیتان را از دست نداده اید آسوده در خانه خود بنشینید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار