مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت:
با مثبت اعلام شدن دوپینگ سه وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم، قهرمان ارزنده استان ایلام رتبه پنجم جهان را به دست آورد.
کد خبر: ۱۵۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 26 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: با مثبت اعلام شدن دوپینگ سه وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم، قهرمان ارزنده استان ایلام رتبه پنجم جهان را به دست آورد.

بهروز حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پیش از این و طی هفته‌های گذشته مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در کشور امریکا برگزار شد و علی هاشمی به عنوان نماینده کشورمان از استان ایلام تیم ملی را همراهی کرد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: پس از اتمام مسابقات و ارزیابی امتیازات ورزشکاران این ورزشکار ارزنده کشورمان در رتبه هشتم جهان قرار گرفت و رسماً این مهم اعلام شد.

وی ادامه داد: اما به تازگی با مثبت اعلام شدن دوپینگ 3 وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم رقابت‌های جهانی 2015 شرایط علی خهاشیمی و رتبه کسب شده تغییر یافت.

این مسئول اضافه کرد: به نحوی که علی هاشمی نماینده شایسته کشورمان که پیش از این در مکان هشتم جهان قرار داشت، به رتبه پنجم صعود کرد و این افتخار بزرگی برای استان و کشورمان است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: این موفقیت بزرگ را به ورزشکاران و همچنین ورزش‌دوستان استان ایلام تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: کسب جایگاه واقعی ورزشکاران استان ایلام و کشورمان از دغدغه‌های مسئولان ورزشی بوده که این رویداد ورزشی را به قهرمانان استان ایلام تبریک می‌گویم./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار