نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شیعه و سنی باید اخلاق و روش و منش پیامبر بزرگ اسلام(ص) را به دنیا معرفی کنند.
کد خبر: ۱۵۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 28 December 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شیعه و سنی باید اخلاق و روش و منش پیامبر بزرگ اسلام(ص) را به دنیا معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علماء در جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت که در مسجد جامع شهر روانسر برگزار شد، افزود: همه گروه‌های تکفیری مانند داعش و النصره می‌خواهند اسلام را خشن و چهره پیامبر اسلام(ص)را بد جلوه دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید با بد جلوه دادن اسلام مبارزه کنیم، اظهارکرد: باید در مقابل بد جلوه دادن سیره و خلق و روش پیغمبر بیدار بود و همه باید مدافع اسلام راستین باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مهمترین وظیفه روحانیت آگاهی دادن و بصیرت به مردم است و رسالت طلبه‌ها و فضلا در تشریح اسلام ناب محمدی(ص) بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه قرآن به معنای آگاهی، بصیرت و هدایت است، اظهار کرد: بالاترین هدیه‌ای که پیامبر عظیم الشان اسلام برای ما به ارمغان آورده قرآن کریم و هدایت است.

آیت الله علماء افزود: در زندگی باید به سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) نگاه و به او اقتدا کنیم و فرزندانمان را به سبک رسول خدا تربیت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: پیامبر خدا مظهر قرآن است و باید به جوان‌ها و نوجوان‌ها توصیه کنیم که اخلاق و خلق قرآنی داشته باشند.

آیت االله علماء اظهار کرد: ما مفتحریم که امت چنین پیغمبری هستیم که ما را به وحدت، محبت، عطوفت، مهربانی و همدلی سفارش کرده است.

وی گفت: همایش و برنامه‌هایی که امسال برای بزرگداشت هفته وحدت در سطح استان برگزار شد بی نظیر و مثال زدنی بود و دشمن توان دیدن این وحدت و بیداری را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: برگزاری چنین همایش‌هایی مایه گفتمان اخلاق پیغمبر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار