سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: با پیگیری‌های انجام شده فعالیت کوله‌بری در مرز رسمی پرویزخان به‌زودی از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۵۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 28 December 2015
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: با پیگیری‌های انجام شده فعالیت کوله‌بری در مرز رسمی پرویزخان به‌زودی از سرگرفته می‌شود.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین، مرادعلی تاتار اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه و مسئولان شهرستان قصرشیرین راه‌اندازی فعالیت کوله‌بری در این شهرستان مرزی و چگونگی نحوه اجرای آن بر اساس سازوکار جدید در دست اقدام است که در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه رونق این شهرستان با فعالیت کوله‌بری افزایش می‌یابد، عنوان کرد: با از سرگیری فعالیت کوله‌بری، اشتغال سه هزار نفری از مردم این شهرستان مجدد آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: انجام فعالیت کوله‌بری در بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان، رونق اقتصادی شهرستان و همچنین ایجاد اشتغال پایدار و توسعه نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کوله بری از روز دوشنبه سی ام مرداد ماه امسال بر اساس بخشنامه وزارت کشور متوقف شد، افزود: با این توقف فعالیت بسیاری از کوله‌بران، پیله‌وران و کسانی که از این راه مخارج زندگی خود را تأمین می‌کردند هم اکنون به علت بیکار شدن با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین اظهار کرد: فعالیت کوله‌بری به منظور واردات کالاهای خارجی از اقلیم کردستان عراق به کشور در راستای ساماندهی نوع کالا و عوارض کالاهای وارداتی از اواخر مرداد ماه امسال تعطیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار