پژوهشکده علوم تولیدمثل امروز در مراسمی با حضور مسئولان به همت خیرنیکوکار، مرتضی خیراندیش در یزد کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۵۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 28 December 2015

به گزارش تابناک یزد،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد، ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پژوهشکده علوم تولیدمثل در یزد با اشاره به اینکه یزد به عنوان قطب درمان ناباروری در کشور شناخته شده است، اظهار داشت: وجود یک مرکز تحقیقاتی جامع در استان یزد ضرورت داشت.

محمدرضا وفایی‌نسب عنوان کرد: یزد از استان‌های مختلف کشور و حتی خارج از کشور، مراجعانی برای درمان ناباروری دارد و در کشورهای مختلف از یزد به عنوان مرکزی مهم در درمان ناباروری یاد می‌شود.

وی یادآور شد: برای انجام امور پژوهشی مختلف همچنین بررسی بیماری‌ها در حوزه ناباروری، وجود پژوهشکده‌ای کامل و جامع ضرورت داشت که با همکاری خیرنیکوکار، مرتضی خیراندیش، این مرکز کلنگ‌زنی شد.

وفایی‌نسب با اشاره به اینکه این مرکز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا سه سال آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مرکز، یزد به پایگاهی کامل و جامع برای درمان ناباروری تبدیل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به مشخصات این مرکز بیان کرد: پژوهشکده علوم تولیدمثل به همت خیر نیکوکار یزدی در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در سه طبقه احداث می‌شود.

وفایی‌نسب عنوان کرد: این مرکز، یک مرکز جامع پژوهشی در حوزه ناباروری شامل واحدهای آموزشی، درمانی، جراحی، آزمایشگاه، ژنتیک، تولیدمثل، مراکز سقط مکرر و ... است.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود هزینه احداث این مرکز بالغ بر 400 میلیارد تومان و ظرف سه سال قابل بهره‌برداری باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار