نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: حماسه 9 دی مظهر ولایت پذیری جامعه بود، زیرا حضور خود جوش و با بصیرت ملت ایران موجب شد این روز در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی جاودان شود.
کد خبر: ۱۵۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 30 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد جباری ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه اظهار داشت: حماسه 9 دی مظهر ولایت پذیری جامعه بود، زیرا حضور خود جوش و با بصیرت ملت ایران موجب شد این روز در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی جاودان شود.
 
 
وی افزود: مردم زمانیکه احساس کردند به باورها و ارزش های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه های  اعتقادی آنان را دارند به حرکت در آمده، با حضور و اجتماع‌شان به بیگانگان پاسخ درخوری دادند که موجب خنثی شدن همه توطئه هایی بود که دشمنان سالها برای آن برنامه ریزی کرده بودند.
 
 
نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی به اثبات رساندند.
 
این نماینده غرب هرمزگان بیان کرد: دشمن در تلاش بود تا عزم و اراده ملی ما را دچار خدشه کند اما هوشمندی رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملی باعث خنثی شدن توطئه ها شد.
 
جباری ادامه داد: حرکت به سوی پیشرفت و توسعه در سایه ی رهنمودهای رهبری امکان پذیر است و دشمنان برای مهار پیشرفت کشور به دنبال اختلاف و تفرقه در میان احاد جامعه اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار